Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:15:24 GMT

والیبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد!

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۵۵۷۷

والیبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد!

ایسنا/خوزستان یک مربی با اشاره به بلاتکلیفی هیات والیبال خوزستان در پی عدم برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات استان، گفت: تا امروز از وضعیت هیات والیبال خوزستان خبری نیست و این در حالی است که اگر امروز هم رییس هیات انتخاب شود، باز هم دیر شده است.

محمد پروین در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که والیبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد و درست شدن اوضاع آن نیز سال‌ها طول خواهد کشید، اظهارکرد: متاسفانه فرصت خوبی برای رسیدن تیم مناطق نفت خیز جنوب از دسته B لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مرحله بعدی و صعود به لیگ برتر داشتیم که این مهم میسر نشد و این تیم شایسته خوزستانی نتوانست نتیجه لازم را کسب کند تا بتواند تا حدودی حال جامعه والیبال استان را خوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه همچنان خوزستانی‌ها در حسرت لیگ برتری شدن ماندند ما معتدقم والیبال خوزستان می‌تواند به دوران طلایی گذشته‌اش در دهه۸۰ باز گردد.

وی ادامه داد: تا امروز از وضعیت هیات والیبال خوزستان خبری نیست و این در حالی است که اگر امروز هم رییس هیات انتخاب شود، باز هم دیر شده است. کسی باید رییس هیات شود که دلسوز باشد و برای انتقام جویی وارد عرصه انتخابات نشده باشد. به نظرم باتوجه به وضعیت فعلی این رشته کاری از دست پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان، دلسوزان و رسانه‌ها نیز برای بهبود وضعیت والیبال استان بر نمی‌آید و کار از ریشه خراب است.

این مربی عنوان کرد:  اگر می‌خواهیم والیبال خوزستان موفق شود باید از حاشیه‌سازی‌ها پرهیز کنیم. متاسفانه  طی ماه‌های اخیر بازار طعنه و کنایه همچون سابق برای تخریب چهره‌های تاثیرگذار و دلسوز  والیبال خوزستان داغ شده است و باید مراقبت کرد تا این قافله به دست نااهلان و به ظاهر والیبال خواهان نیفتد.

وی افزود: از آن‌جا که بسیاری از قهرمانان ورزشی از شهرستان‌ها و روستاهای کشور هستند در این راستا رئیس آینده هیات والیبال استان نیز موظف است از نوجوان ورزشکار در بخش‌های مختلف استان حمایت کند و توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته باشد و باید در راستای جذب اسپانسر ورزشی و برگزاری لیگ در استان تلاش کند. همچنین بانوان از ظرفیت‌های ارزشمند استان هستند و باید شرایط و بستر رشد و بالندگی استعدادهای ورزشی این قشر از جامعه مهیا شود.

پروین گفت: والیبال حرفه‌ای، مشوق می‌خواهد؛ در حال حاضر چندین کانون آموزشی والیبال در خوزستان فعالیت دارند اما دریغ از خروجی. در این یک دهه اخیر کدام بازیکن خوزستانی توانسته به تیم‌ملی راه یابد؟ در حال حاضر برخی از پیشکسوتان با رشته والیبال زندگی می‌کنند اما هیچ گونه دعوتی از آن‌ها برای انتقال تجربه گران‌بهایشان نمی‌شود. درخوزستان وضعیت این رشته هر روز بدتر می‌شود و انتظار می‌رود اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هرچه سریع‌تر تکلیف این رشته را روشن کند. مشکلات والیبال این استان حل نخواهد شد، مگر این‌که همه دوستداران این ورزش کاملا پای کار باشند و به همین منظور فردی باید به عنوان رییس هیات انتخاب شود که از دل ورزش استان باشد .

وی بیان کرد: در شهرهای کوچک سرمایه‌گذاری زیادی روی والیبال انجام می‌دهند اما استانی مانند خوزستان، والیبال حرفه‌ای ندارد و این وضعیت خنده‌دار است. با استفاده از پتانسیل ورزش و مسابقات ورزشی می‌توان به معرفی ظرفیت‌های والیبال استان استان پرداخت و این ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر و مفید است.

این مربی عنوانکرد: در طول این سال‌ها متاسفانه استعدادیابی از حاشیه شهر اهواز انجام نشده است تا منجر به رشد والیبال این شهر شود. اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم در همین محلات می‌توان مسابقات والیبال برگزار کرد و خروجی آن را هم می‌توان دید به شرط این‌که مدیری دلسوز والیبال درراس هیات قرار بگیرد. جای جای خوزستان از ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی ارزشمندی برخوردار است و این استعدادهای ورزشی باید شناسایی شود.

وی بیان کرد: آموزش در هیات والیبال برای ارکان فنی هم باید اهمیت پیدا کند. باید افکار فنی مربیان و بازیکنان را با برگزاری کلاس‌هایی از سوی فدراسیون ارتقا دهیم و در این بخش نیاز به برنامه‌ریزی منسجم داریم.

پروین عنوان کرد: والیبال خوزستان دلسوزان زیادی دارد و باید آن‌ها را جمع کرد تا دیگر هزینه‌سازی نکنیم و به فکر درآمدزایی با استفاده از توانمندی‌های آن‌ها باشیم. مشکلات زیادی پیش‌روی رئیس بعدی است اما اگر برنامه داشته باشد می‌تواند راه را برای موفقیت ایجاد کند. البته رئیس هیات نباید نگران انتقادها باشد زیرا انتقاد انسان را مانند فولاد آبدیده می‌کند و موجب پرورش دادن انسان خواهد شد و زمانی که مسئولیتی را می‌پذیریم باید بدانیم اختلاف نظر هم وجود دارد. پس باید به صحبت‌های منتقدان نیز توجه کرد زیرا منافع ملی و استان در میان است و باید شرایطی به وجود بیاوریم که تمام افرادی که می‌توانند کمک کنند پای کار باشند و فضا برای تمام علاقه‌مندان و عاشقان والیبال فراهم باشد.

وی همچنین گفت: به عنوان عضوی کوچک از جامعه والیبال خوزستان بسیار خوشحالم که وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس برای مدیرکلی ورزش خوزستان، شخصی را انتخاب کردند که واقعا در این ۴۰ روز اخیر ثابت کرده که لیاقتش را دارد و شک ندارم که او می‌تواند موفق کار کند و حتی بهتر از سایر مدیران قبل برای ورزش خوزستان گام‌های بلندتری بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان واليبال والیبال خوزستان والیبال استان هیات والیبال رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین صباغی، مسؤول جدید هماهنگ‌کننده هیأت‌های آزادگان استان تهران در نشست سالیانه این مجمع برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

مسؤولین هماهنگ‌کننده مجمع هیأت‌های آزادگان به صورت دو سال یک بار انتخاب و فعالیت‌های خود را در چهارچوب وظایف و اهدافی که به تصویب اعضا مجمع رسیده اعلام و به اجرا می‌گذارند.

مجمع هیأت‌های آزادگان استان تهران در حال حاضر در سطح مناطق و شهرستان‌های این استان بیش از ۲۲ هیأت که شامل هیأت‌های همسران (بانوان) و آزادگان می‌باشد در حال فعالیت و برگزاری جلسات مربوطه می‌باشند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین صباغی با اشاره به گسترش فعالیت‌های مجمع هیأت‌های آزادگان استان تهران به سمت خودباوری اهداف اصلی این مجمع را در یازده بند مطرح کرد که اهم این اهداف گسترش کمی و کیفی فعالیت هیأت‌ها در قالب هیأت همسران، فرزندان و آزادگان در سطح مناطق و شهرستان‌های استان تهران بود. همچنین وی دیگر برنامه‌های مجمع را برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی با حمایت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با جامعه هدف دانست.

مسؤول جدید هماهنگ‌کننده هیأت‌های آزادگان استان تهران گفت: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی به مناسبت دهه فاطمیه، عید غدیر، اربعین حسینی، مراسم دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده آزادگان سایر برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این مجمع است.

کد خبر 6095514 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • زنانی که در کن رئیس شدند