Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:19:12 GMT

ارائه دستاوردهای شش ماهه بانک توسعه تعاون

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۶۰۰۱

ارائه دستاوردهای شش ماهه بانک توسعه تعاون

در نمایشگاهی با حضور سخنگوی دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مدیرعامل بانک توسعه تعاون دستاوردهای این بانک طی عملکرد شش ماهه وزارت مردم را تشریح نمود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تدابیر و اقدامات متنوعی از سوی مجموعه وزارتخانه برای ارتقای سطح اشتغال و بهبود اوضاع اقتصادی صورت گرفته است و وضعیت اشتغال سرمایه انسانی جوان کشور در این وزارتخانه قابلیت ارتقا یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری فعالانه جلسات شورای عالی اشتغال با محوریت وزارتخانه نشان از عزم جدی مجموعه برای پیشبرد مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور دارد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابلیت تجمیع نیروی دستگاه‌های مسئول در حوزه کار و اشتغال را داراست.
حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: تکمیل زیرساخت‌های فناورانه شرکت‌های تعاونی، پیگیری مستمر رفع مشکلات تعاونی‌ها، راه‌اندازی مراکز جدید نوآوری و توسعه تعاون، شناسایی طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در تعاون، توسعه تعاونی‌ها برای سه دهک پایین درآمدی و اصلاح و اجرای سند توسعه تعاون از مهم‌ترین تدابیر وزارتخانه در حوزه تعاون بوده است.
وی افزود: اختصاص خط اعتباری بیست هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون به تعاونی‌ها تدبیری ارزنده برای حمایت از تعاون گران محسوب می‌شود.
حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و حجت اله عبدالملکی از غرفه بانک در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: ۱۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در شعب بانک طی شش ماهه اخیر پرداخت‌شده است که ۱۴ هزار میلیارد ریال در حوزه تسهیلات حمایتی و تکلیفی و ۷۵۰۰ میلیارد ریال نیز به بنگاه‌های کوچک و متوسط بوده است.
وی افزود: ۲۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۴۸۷۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان و ۱۱۶۰ میلیارد ریال طی شش ماهه اخیر پرداخت گردیده است و ۷۶۱ هزار میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی توسط شعب بانک منتشر شده است
گفتنی است در این نمایشگاه که با حضور مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وزیر همراه بود، کلیه معاونت‌های ستادی وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه به ارائه دستاوردهای شش ماهه مجموعه پرداخته‌اند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون کار و رفاه اجتماعی هزار میلیارد ریال بانک توسعه تعاون وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: طرح فجرانه در سه مرحله برای حمایت از خانواده‌های دهک یک تا ۷ یارانه بگیر که ۷۸ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند اجرایی شد و در قالب آن ۲۲۰ هزار تومان اعتبار فجرانه برای هر نفر شارژ می‌شد.

او افزود: بالغ بر ۴ هزار فروشگاه خرد، محلی و منطقه‌ای در استان در این طرح مشارکت دارند و خانوار‌های مشمول تاکنون  هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این طرح فجرانه خرید کرده اند.

بیشتر بخوانید

افزایش یارانه برای ارتقای امنیت غذایی کودکان

اشرفی بیان کرد: از فروشگاه‌ها می‌خواهیم که عین ۱۱ قلم کالای تعیین شده را عرضه کنند و از فروختن کالا‌های دیگر در این طرح خودداری کنند؛ برخی از صاحبین فروشگاه‌ها از دیر برگشت کردن اعتبار خرید به حساب هایشان گلایه‌مندند که موضوع را پیگیری کردیم تا مبلغ ظرف همان ۳ روز تعیین شده به حسابشان برگردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مورد اینکه این طرح ادامه می‌یابد یا نه بر اساس بخشنامه‌ای که از طرف وزارت اعلام شود پیش می‌رویم و با توجه به استقبال مردم پیگیریم که این طرح را ادامه دار کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت