Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: شکستن انحصار در بازار میوه و تره بار و عرضه آن با ۳۰ درصد زیر قیمت بازار در برنامه کاری شهرداری است.

مهدی بهترین، امروز یکشنبه ۸ اسفند در دیدار مردمی که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری در مسجد محمد رسول الله (ص) خیابان غفاری برگزار شد، با اشاره به گرانی میوه و تره بار در بیرجند افزود: مدیریت شهری، خود را موظف به پاسخگویی به مطالبات شهروندان می‌داند و امید است شهروندان در طرح و اجرای برنامه‌ها، مدیران شهری را حمایت و یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، وی مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران دانست و گفت: حضور در محلات و مساجد و ارتباط مستقیم با مردم، از رئوس برنامه‌های شهرداری بوده و اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان مردم شنید و با برنامه‌ریزی دقیق رضایتمندی آنان را در زمینه‌های مختلف خدماتی و عمرانی حاصل کرد.

شهردار بیرجند اظهار کرد: میز خدمت را در مساجد برپا کرده‌ایم و ملاقات‌های مردمی در مساجد به ‌منظور بررسی مشکلات موجود در سطح شهر و در راستای تسریع رسیدگی به مشکلات با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکید مدیریت شهری بر اجرای قانون است و با تخلف رودربایستی نداریم، نگاه ما به کمیسیون ماده ۱۰۰ به عنوان منبع درآمدی نیست و از دی ماه مباحث اضافه طبقات، تامین پارکینگ و تبدیل پیلوت به مسکونی به عنوان خط قرمز تعریف شده است.

بهترین از ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت سطح شهر، روکش آسفالت خیابان غفاری و دریافت ۴۱۴ تن قیر رایگان در مدت تصدی شهرداری بیرجند خبر داد و برای به حداقل رساندن تخلفات در شهر قول مساعد داد.

علیرضا محمودی‌راد، رییس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در دیدار با هیات امنای مسجد محمد رسوال الله (ص) خیابان جرجانی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل محلات است گفت: ارتقای کیفی خدمت‌رسانی از رویکردهای مدیریت شهری است؛ تحقق این اهداف مستلزم مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات همچنین شناسایی فرصت‌ها و نیازهای محلات است.

وی تامین رضایت شهروندان را مهمترین موفقیت و ارزشمندترین سرمایه عنوان کرد و افزود: نظرات و دیدگاه‌های نمازگزاران درخصوص نحوه خدمات‌رسانی که توسط هیات امنای مسجد اعلام شد، بررسی و به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

رییس شورای شهر بیرجند بر حضور منصفانه و عدالت‌محورانه در مساجد شهر تاکید کرد و گفت: قبل از این دیدار در مسجدی در شمال شهر بیرجند مشکلات و درخواست‌های شهروندان مطرح و بررسی شد؛ امیدواریم در حد قانون، بودجه و اعتبارات بتوانیم نیازهای شهر و شهروندان را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها اقدام کنیم.

محمودی‌راد با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی مردم برای پیشبرد موضوعات شهری افزود: چنانچه فعالیت‌ها و اقدامات شهری با نیازسنجی و مشارکت مردم انجام شود قطعا کاربردی‌تر و با رضایتمندی بیشتر همراه خواهد بود.

وی هدف از ارتباط نزدیک و رو در رو با شهروندان را در راستای جلب رضایت آنها عنوان کرد و این دیدارها را در فضای صمیمانه و معنوی مساجد فرصت مغتنمی برای بررسی و رفع مشکلات محلات دانست.

شهردار بیرجند به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان در مسجد محمد رسول الله (ص) خیابان غفاری حضور یافتند و مطالبات اهالی این محله توسط هیات امنای مسجد مطرح شد.

اجرای فضای سبز شهرک گل‌ها، تعیین تکلیف کاربری ۲ قطعه زمین واقع در خیابان جابربن حیان، روکش خیابان جابربن حیان، بازسازی میدان جنب مسجد و اصلاح درختان سرو کمربندی از مواردی بود که در این نشست درخواست شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قیمت میوه و تره بار منطقه خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها