Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانی گفت: در تلاش هستیم که با ثبت ۱۸ اثر ملموس، ناملموس و طبیعی در استان گلستان جشن ثبت یک هزار اثر استانی ثبت شده را برگزار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان فرمانی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: در استان گلستان حدود ۹۸۲ اثر ملموس، ناملموس و طبیعی ثبت شده است.

فرمانی افزود: در تلاش هستیم که با ثبت ۱۸ اثر ملموس، ناملموس و طبیعی در  استان گلستان جشن ثبت یک هزار اثر استانی ثبت شده را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ابراز داشت: امسال حدود چهل اثر ملموس، ‌ناملموس ‌وطبیعی در استان ثبت کردیم  ثبت هشت اثر طبیعی در استان گلستان نیز ابلاغ شده است.

این مقام مسئول بیان کرد:درخت چنار کهنسال روستای تیل آباد  آزادشهر،درخت اورس کهنسال روستای شاهکوه گرگان، آبشار لاشو آزادشهر و آبشار شادان کردکوی اثرهای طبیعی استان هستند که در سال گذشته برای ثبت ملی آن اقدام کردیم.

فرمانی بیان کرد: درخت گردوی کهنسال روستای کنداب شهرستان کردکوی، رویشگاه درختان سرونوش دهنه محمدآباد کتول شهرستان علی آباد کتول، رویشگاه درختان زربین شهرستان  رامیان و دره شمشیر بر شهرستان کردکوی نیز امسال ثبت شده است.

وی بیان کرد: آثارات مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه، تحت نظارت و حمایت وزارت خانه قرار دارد و تدوین ظوابط حفاظتی و تعیین عرصه و حریم این اثر بر عهده این وزارت خواهد بود، هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر در اصالت اثر شود، ممنوع است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان گلستان اثر ملموس ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک ثبت‌شده در فهرست میراث‌ فرهنگی ناملموس رونمایی شد