Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان وظیفه عمومی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمامی تیم‌های ورزشی بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می‌شود.

به گزارش برنا، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو مباحث مطروحه پیرامون دو تن از بازیکنان ورزش فوتبال کشور بدین وسیله اعلام می گردد، این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمامی تیم ها بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می شود و در این راستا تمامی عزیزان را به پیروی از قوانین و مقررات و دوری از تشویش اذهان عمومی دعوت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به تاکید است، این سازمان تاکنون نسبت به ارائه تسهیلات به مشمولان ورزشکار اقدام نموده و انتظار این است، همان گونه که ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور از تسهیلات قانونی استفاده می کنند، در موعد تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و ضمن تمکین به قوانین و مقررات کشور همانند سایر جوانان این مرز و بوم نسبت به ادای تکلیف قانونی خود به کشورشان اقدام کنند.  از این رو از تمامی تیم های ورزشی تقاضا می شود در زمان انعقاد یا تمدید قرارداد، وضعیت مشمولیت سربازی بازیکنان مورد نیاز را بررسی و هماهنگی های لازم را با مراجع ذی صلاح به عمل آورند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران فوتبال قوانین و مقررات سربازی استقلال محمدحسین مرادمند سیاوش یزدانی قوانین و مقررات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، مرزبانی فراجا از شهادت یک سرباز مرزبانی هنگ مرزی بانه درپی تیراندازی به برجک نگهبانی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: فرماندهی مرزبانی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ « در پی تیراندازی گروهک معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان، اهل کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که این افراد برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.»

در پایان اطلاعیه مرزبانی نیز تاکید شده که « بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902063

دیگر خبرها

  • نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج