Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@20:40:49 GMT

اختصاص 3 هزار و ۳۰۰ تن اقلام تنظیم بازار به زنجان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۷۴۸۰

اختصاص 3 هزار و ۳۰۰ تن اقلام تنظیم بازار به زنجان

ولی‌الله زمانی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ تن شکر و ۸۰۰ تن انواع برنج با هدف ثبات قیمت و حفظ آرامش بازار کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال تا فروردین ۱۴۰۱ در سراسر استان توزیع می‌شود.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات نشست قرارگاه امنیت غذایی کشور و در ادامه طرح‌های تنظیم بازار کالاهای اساسی که با هدف ایجاد ثبات قیمت‌ها و حفظ آرامش بازار صورت می‌گیرد، ۵۰۰ تن شکر سفید برای مصارف خانوار در روزهای پایانی سال توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه همچنین برای تأمین شکر مصرفی اصناف، ۲ هزار تن از این محصول در بخش شکر صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: برای پاسخگویی به نیاز مردم در روزهای پایانی سال، بر اساس مصوبه قرارگاه امنیت غذایی ۸۰۰ تن برنج نیز در انواع هندی و تایلندی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
زمانی با بیان اینکه بر این اساس، برنج ۱۱۲۱ هندی هر کیلوگرم به قیمت مصرف کننده ۲۴۰ هزار ریال در کیسه‌های ۱۰ کیلویی، برنج تایلندی در کیسه‌های ۱۰ و ۴۰ کیلویی هر کیلوگرم برای مصرف‌کنندگان ۱۲۵ هزار ریال خواهد بود، تصریح کرد: شکر سفید در کیسه‌های ۵۰ کیلویی با قیمت ۱۲۵ هزار و ۳۵۰ ریال برای مباشرین (تحویل درب انبار) توزیع می‌شود.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: کالاهای یادشده برای عرضه در سطح استان تخصیص و در اختیار کار گروه تنظیم بازار استان‌ قرار داده شده تا از طریق شبکه‌های سراسری نسبت به توزیع برای مصرف کنندگان اقدام شود.
وی افزود: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسان سازمان جهادکشاورزی در استان‌ها، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ایران بر روند توزیع و رعایت قیمت‌های فروش کالا در سرتاسر کشور نظارت خواهند داشت.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵

منبع: فارس

کلیدواژه: ولی الله زمانی شکر برنج تایلندی جهاد کشاورزی کالای اساسی مصرف کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان          بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                          - ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان            + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان      - ۳۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول