Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عباس ارشدی در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ تلفنی با مردم اظهار کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران به طور مستقیم درباره مسائل و مشکلات مربوط به تامین کالاهای اساسی برنج، شکر، روغن، کیفیت آرد و نان با مردم و واحدهای صنفی و تولیدی به طور مستقیم از طریق سامانه «سامد» گفتگو و به مسائل آنها رسیدگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران وظیفه تامین و تولید کالاهای اساسی را برعهده دارد و بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار سهمیه‌ها را توزیع می‌کند؛ در این مقطع زمانی نیز برای استان تهران ۳ هزار تن برنج تایلندی و ۴ هزار تن برنج هندی در نظر گرفته شده است که علاوه بر این رقم بالغ بر هزار تن برنج هندی و پاکستانی در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.

ارشدی گفت: مهم‌ترین خواسته مردم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود در بخش برنج است که در ماه‌های گذشته افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای داشته است اما باید توجه داشت که کمبودی وجود ندارد.

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان تهران در ارتباط با وضعیت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید گفت: قیمت مصرف کننده برنج تایلندی ۱۲ هزار و۵۰۰، تومان، برنج هندی ۲۴ هزار تومان و برنج پاکستانی ۲۵ هزار تومان تعین شده است که امیدواریم در کنترل قیمت‌ها در بازار برنج موثر باشد.

عرضه شکر ۱۵ هزار تومانی در بازار

وی تصریح کرد: برای تامین مصارف شکر خانوار استان تهران به اندازه ۲۵۰۰ تن سهمیه در نظر گرفته شده که هم اینک نیز در حال توزیع است؛ قیمت این محصول به صورت بسته بندی شده حدود ۱۵ هزار تومان است و برای بخش صنف و صنعت هم با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال به قیمت ۱۲ هزار و ۵۳۵ تومان به صورت فله توزیع می‌شود.

ارشدی گفت: واحدهای صنف و صنعت برای دریافت شکر مورد نیاز می‌توانند به وزارت جهاد کشاورزی استان‌ها و شهرهای خود مراجعه کنند و این محصول را با قیمت مصوب یاد شده دریافت کنند.

وی تصریح کرد: ۲۵۰ تن هم شکر برای زنبورداران استان تهران در نظر گرفته شده است که آنها نیز می‌توانند این محصول را با قیمت مصوب خریداری کنند.

قیمت روغن نباتی تغییری ندارد

ارشدی گفت: روغن خام مورد نیاز کارخانه‌های تولید روغن نباتی تامین شده و این صنایع کمبود برای تولید و عرضه محصولات در ایام پایانی سال  مواجه نخواهند بود و  روغن نباتی بدون تغییر قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: از لحاظ موجودی کالاهای اساسی مورد نیاز استان تهران در وضعیت مطلوبی قرار دارد و نگرانی بابت تامین مصارف خانوار در ایام پایانی سال وجود ندارد.

توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج در بازار | قیمت انواع برنج تنظیم بازاری کد خبر 660324 برچسب‌ها روغن قیمت - تنظیم بازار برنج کالاهای اساسی شکر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روغن قیمت تنظیم بازار برنج کالاهای اساسی شکر تامین کالاهای اساسی هزار تن برنج تنظیم بازار استان تهران هزار تومان مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد