Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خواهران ستاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: ابلاغیه‌های راهیان نور ۱۴۰۰ به دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلیمی، معاون خواهران ستاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از ارسال ابلاغیه‌های راهیان نور ۱۴۰۰ به دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور خبر داد و گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی موجود کشور اعزام دانشجو‌ها به صورت حداقلی و متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا و طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای صرفاً اعزام دانشجویانی امکان‌پذیر است که حداقل سه دوز واکسن تزریق کرده و کارت واکسن را به همراه خود داشته باشند.

وی افزود: ستاد راهبری بسیج دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در نظر دارد که پس از دو سال دوری دانشجویان از مناطق عملیاتی و فضای راهیان نور، دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را به مناطق عملیاتی اعزام کند تا (طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر بابرکت بودن راهیان نور و لزوم تلاش برای جلوگیری از به فراموشی سپردن دفاع مقدس و خاطرات آن دارند)، حال و هوای معنوی و زندگی‌ساز شهدا در جامعه به خصوص در بین قشر نخبگان دانشگاه گسترش پیدا کند.

معاون خواهران ستاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد: غیبت دانشجویان شرکت‌کننده در این اردو موجه خواهد بود و بسیج دانشجویی دانشکده و آموزشکده‌ها موظف‌اند لیست دانشجویان اعزامی را از سامانه قرارگاه راهیان نور دریافت و به آموزش واحد مربوطه جهت اصلاح حضور و غیاب تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهیان نور دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای شیوه نامه های بهداشتی دز سوم واکسن کرونا دانشگاه فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای بسیج دانشجویی ستاد راهبری راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌

حسین امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تزریق این واکسن در برنامه جاری ایمن سازی کودکان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن افزود: اصل پیشگیری در بیماری‌های عفونی بسیار مهم‌تر از درمان است و تزریق این واکسن سبب کاهش بار جهانی بیماری‌های ناشی از عفونت‌های پنوموکوکی می‌شود.

وی با بیان اینکه باکتری پنوموکوک مهمترین عامل عفونت های مهاجم باکتریال در کودکان محسوب می شود، گفت: این بیماری طیف وسیعی از عفونت ها را شامل مننژیت، عفونت باکتریال تب دار، عفونت گوش میانی، سینوزیت، ذات الریه، عفونت ملتحمه چشم، عفونت در بافتهای نرم حفره چشم، عفونت در لایه های داخلی و دریچه های قلبی، التهاب استخوان و مغزاستخوان، عفونت پرده های محافظ قلب، عفونت یا التهاب وخیم قسمتی از صفاق، تورم والتهاب مفاصل، عفونت های بافت نرم و عفونت خونی را موجب می شود.

وی گفت: تزریق واکسن پنوموکوک در برنامه جاری ایمن سازی سبب ارتقاء سلامت کودکان می‌شود.

امامیان زمان تزریق این واکسن را در ۲ ماهگی، ۴ ماهگی و ۱۲ ماهگی و همزمان با سایر واکسن های همان گروه سنی اعلام کرد.

کد خبر 6093414

دیگر خبرها

  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان