Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:46:35 GMT

وظایف اعضای شورای شهر با شهردار متفاوت است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۷۸۱۸

وظایف اعضای شورای شهر با شهردار متفاوت است

ایسنا/هرمزگان صبح امروز (۸ اسفندماه) سی امین جلسه علنی (فوق العاده) شورای اسلامی شهر بندرعباس با موضوع ارایه برنامه های شهرداری بندرعباس در خصوص ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ و بررسی طرح پیشنهادی شفافیت و ارتقای سلامت اداری با حضور شهردار بندرعباس برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تقدیر از تصمیم رئیس جمهور و رئیس دادگستری استان هرمزگان در خصوص آزادسازی سواحل استان هرمزگان، افزود: شهرداری بندرعباس باید در احداث پروژه ها دقت بیشتری کند تا در آینده در این بخش به مشکل برنخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه جراره با بیان اینکه نتوانستیم از پروژه های ایجاد شده در ساحل در شهر بندرعباس بهره برداری لازم را ببریم، عنوان کرد: تمامی پروژه هایی که قرار است در سواحل بندرعباس ایجاد شود باید در شورای شهر بندرعباس به تصویب برسد تا در صورت هرگونه مشکلی قبل از ایجاد بر آن نظارت درست و طبق قانون اعمال شود.

نایب شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه باید حواسمان به کارکنان شهرداری بندرعباس بیشتر از قبل باشد، اظهار کرد: در آستانه سال جدید باید قدردان کارکنان باشیم و بر دغدغه و استرس آن ها اضافه نکنیم.

اسماعیل بواشه با بیان اینکه حاضر نیستیم حتی یک نفر از پرسنل از مجموعه شهرداری بندرعباس اخراج شود، عنوان کرد: نگذاریم با یک تصمیم عجولانه تبعاتش را یک خانواده بگیرد و سبب فروپاشی زندگی آن ها شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم حقوق و پاداش کارکنان شهرداری بندرعباس تا پیش از پایان سالجاری به موقع پرداخت شود، خاطرنشان کرد: ماده ۸۰ قانون شورای های اسلامی بر نظارت ها تأکید بسیاری دارد و نمایندگان مردم در شورا باید بر این امر آگاه باشند و تنها وظیفه ما عکس گرفتن با شهردار نیست بلکه وظایف اعضای شورای شهر با شهردار متفاوت است.

بواشه با بیان اینکه وظیفه شهردار اجرایی و وظیفه اعضای شورای شهر نظارت است، اظهار کرد: عدم حضور اعضای شورای شهر در کمیسیون ها و حضورشان در همان زمان در مراسم ها جای سوال دارد. مگر نباید اعضای شورای شهر در جلسات کمیسیون حاضر و دغدغه های شهروندان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه کاری نکنیم آیندگان به حال مان افسوس بخورد، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس در کنار هم هستند و دو بال جدا نشدنی اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس شهرداری بندرعباس اعضای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • خروج علیه شهردار تهران
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا