Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:57:08 GMT

فرماندار جدید آوج منصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۸۲۰۵

فرماندار جدید آوج منصوب شد

گروه استان‌ها- طی حکمی از سوی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین حسین حسین‌خانی به سمت فرماندار شهرستان آوج منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، طی حکمی از سوی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین حسین حسین‌خانی به سمت فرماندار جدید شهرستان آوج منصوب شد.

در متن حکم اعلایی خطاب به فرماندار جدید آوج آمده است: «انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با روحیه انقلابی، پاک‌دستی، فسادستیزی، قانونمداری و عدالت‌محوری، با تأکید بر گره‌گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه این حکم چنین آمده: «تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه‌ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با مردم و نخبگان، ارتقای سرمایه اجتماعی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.»

مدیرکل جدید ارشاد استان قزوین منصوب شدمدیرکل جدید مدیریت بحران استان قزوین منصوب شدمدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین منصوب شد

به گزارش تسنیم، حسین‌خانی پیشتر معاون عمرانی فرماندار بویین‌زهرا بوده و بخشدار مرکزی بویین‌زهرا و ریاست شورای شهر بویین‌زهرا را هم در سوابق اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم

مردم در شهر لندن پایتخت انگلیس یک تظاهرات باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کردند. نکته جالب توجه دیده شدن پرچم یا حسین (ع) در دست حامیان فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد