Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@16:58:02 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو هشتم اسفند ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۸۲۳۴

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو هشتم اسفند ۱۴۰۰

فرارو- قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۰ با ۲۰ تومان کاهش نسبت به روز شنبه ۲۶ هزار و ۳۳۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو هم در نیمه اول معاملات امروز با ۲۵ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز شنبه ۲۹ هزار و ۶۸۰ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۰ مشابه آخرین نرخ روز گذشته ۱۲ میلیون تومان بود. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز شنبه ۱۰ هزار تومان کاهش یافت و در نیمه اول معاملات امروز دو میلیون و ۳۱۰ هزار تومان به فروش رسید.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه با سه هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز پشنبه به یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

  هر گرم طلای ۱۸ عیار پنجشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز یک میلیون و 227 هزار تومان یک میلیون و 201 هزار تومان یک میلیون و 204 هزار تومان

 

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۵۰ هزار تومان افزایش یافته است. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۳۱۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت انواع سکه در شروع معاملات انواع سکه  قیمت پنجشنبه قیمت شنبه قیمت امروز سکه امامی 12 میلیون و 180  هزار تومان 12 میلیون تومان 12 میلیون تومان طرح قدیم 12 میلیون تومان 11 میلیون و 800 هزار تومان 11 میلیون و 850  هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و 350  هزار تومان دو میلیون و 320 هزار تومان دو میلیون و 310  هزار تومان

 

قیمت ارز امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۰ تومان کاهش یافت و در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۳۳۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز با ۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۶۸۰ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته یک هزار و ۷۲۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش یک هزار و ۵۵۵ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات ارز قیمت پنجشنبه قیمت شنبه قیمت امروز دلار 26 هزار و 400  تومان 26 هزار و 350  تومان 26 هزار و 330 تومان یورو 29 هزار و 365 تومان 29 هزار و 705  تومان 29 هزار و 680  تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا هم در نیمه اول معاملات امروز نسبت به آخرین نرخ روز گرم طلای ۱۸ عیار تومان به فروش رسید میلیون تومان یک میلیون دو میلیون هزار تومان تومان کاهش شنبه قیمت روز گذشته امروز یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت

دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و در بخش حواله ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش فارس، همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش یافته است.

* کاهش ۲۳ هزار تومانی قیمت طلا در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۹۵۰ هزار تومانی به نرخ ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۱۰۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۱۶ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۶۰۰ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبرو شد.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۳ صدم درصدی به نرخ ۲۳۳۸ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳