Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از گاردین نوشت: این کتاب که باله جذامیان (A Ballet of Lepers) نام دارد و در سال ۱۹۵۶ نوشته شده، درباره روابط سمی و تلاشی است که افراد صرف حفظ آنها می‌کنند.

آنطور که در زندگینامه کوهن به قلم ایرا بی نادل (Ira B Nadel) آمده، این کتاب ۹۱ صفحه روایتگر داستان یک کارمند فروش ۳۵ ساله است که با پدربزرگ پیر خود در یک پانسیون تنگ و کوچک ساکن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدربزرگ داستان دچار حملات پرخاشگری می شود و راوی داستان، که تا پایان بی‌نام باقی می‌ماند، نیز در درون خود نوعی پرخاشگری نوظهور احساس می‌کند.

رمان کوهن اینطور آغاز می‌شود:

پدربزرگم آمد تا با من زندگی کند. جای دیگری برای رفتن نداشت. چه اتفاقی برای فرزندانش افتاده بود؟ مرگ، زوال، تبعید، در این باره خیلی چیزی نمی‌دانم.

این رمان ابتدا از سوی دو ناشر رد شد؛ کوهن که در سال ۲۰۱۶ در سن ۸۲ سالگی درگذشت در جایی گفته بود رمان باله جذامیان احتمالا از اولین رمان تحسین شده او، بازی محبوب (The Favourite Game) که در سال ۱۹۶۳ منتشر شد، رمان بهتری است.

باله جذامیان روز ۱۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۹ مهر ۱۴۰۱) همراه با ۱۵ داستان کوتاه و متن یک نمایشنامه رادیویی از آرشیوهای کوهن که همگی بین سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۱ نوشته شده‌اند، منتشر خواهد شد.

کد خبر 660398 برچسب‌ها ادبیات کتاب - داستان و رمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ادبیات کتاب داستان و رمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری

سرمربی سابق تیم پیکان گزینه مدیرعاملی یک تیم لیگ برتری برای فصل آینده است.

طرفداری | رسول خطیبی بازیکن سابق تیم ملی که سابقه مدیریت در باشگاه مس سونگون را در کارنامه دارد، پس از مدتی مربیگری در پیکان دوباره به فکر مدیریت افتاده است.

به نقل از خبرورزشی، برهمین اساس قرار است رسول خطیبی که رابطه صمیمانه ای با مدیران ارشد یک باشگاه لیگ برتری دارد، از تابستان روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه بنشیند.

درحال حاضر نیما نکیسا همبازی سابق رسول خطیبی به عنوان تنها مدیرعامل فوتبالی با تجربه بازی در تیم ملی، مدیریت باشگاه ذوب آهن اصفهان را برعهده دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • بدرود آقای پل استر
  • داستانک‌هایی برای فلسفه‌ورزی کودکانه
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن