Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی روز یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اردبیل که با حضور معاون هماهنگی استان‌ها برگزار شد، اظهارداشت: پروژه‌های جدیدی که در استان تعریف می‌شود باید با رعایت همه جوانب موضوع پدافند غیرعامل در این پروژه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل استان رعایت موارد لازم را تاکید کرده است، افزود: با رعایت موارد تاکید شده در طرح جامع پدافند غیرعامل استان، در آینده دچار مشکل نخواهیم شد و باید منابع لازم نیز در رابطه با راه‌اندازی قرارگاه تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه هر نوع قصور در رابطه با پدافند غیرعامل به ضرر جامعه تمام می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی در همه برهه‌های حساس آمادگی لازم را خواهند داشت و باید تلاش کنیم همیشه یک وضعیت ایده‌آل در استان حاکم باشد.

عاملی تاکید کرد: در موضوع کرونا برای پیشگیری و کنترل این ویروس قرارگاه شهید سلیمانی در مجموعه سپاه هر هفته برگزار می‌شود و تاکنون ۵۴ جلسه برگزار شده و تصمیمات خوبی در این قرارگاه اتخاذ شده است.

وی با دعوت از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای نهادینه کردن آموزش‌های لازم در خصوص پدافند غیرعامل، بیان کرد: حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند و دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌هایی که به نوعی با پدافند غیرعامل در ارتباط هستند باید در دوره‌های آموزشی شرکت کنند تا در مواقع ضرورت دچار ضرر نشویم.

در این مراسم  با صدور حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل به عنوان رئیس قرارگاه پرتوی پدافند غیرعامل استان اردبیل منصوب شد.

در ادامه سرتیپ دوم غلامحسین محمدی‌اصل ، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل طی حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور به عنوان جانشین این قرارگاه منصوب شد. 

بنابر این گزارش احکام کارگروه‌های ۱۲ گانه این قرارگاه به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اردبیل ابلاغ و صادر شد.

طرح جامع پدافند غیرعامل با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط در استان اردبیل تدوین شده تا در راستای نهادینه کردن اصول پدافند غیرعامل و انجام اقدامات عملی و موثر در زمان وقوع حوادث بکار گرفته شود ، اجرای این طرح موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت در بحث پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف تامین انرژی ، ارائه خدمات‌ شهری مناسب به مردم در زمان وقوع حوادث ، اصلاح نقاط آسیب‌پذیر و نیز افرایش تاب‌آوری و پایداری استان در برابر تهدیدات و بحران‌های احتمالی خواهد شد.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل سید حامد عاملی مدیریت بحران اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل سید حامد عاملی مدیریت بحران پدافند غیر عامل سید حامد عاملی مدیریت بحران اردبیل پدافند غیرعامل استان پدافند غیرعامل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان

علی محمد زنگانه در این نشست، تسریع در فرآیند‌های عملیاتی طرح پتروشیمی گلستان، اتمام عملیات ساخت سد نرماب، تسریع در تکمیل طرح سیکل ترکیبی نیروگاه برق گلستان و رفع موانع تخصیص ارز و گشایش LC، تقاضای تصویب تردد مسافری از مرز اینجه‌برون به جمهوری ترکمنستان و تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی استان را خواستار شد.

زنگانه همچنین در این جلسه، گزارشی از دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان را ارائه کرد.

وی گفت: گلستان در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور، رتبه دوم کشوری کسب کرده است. قدرمطلق رشد اقتصادی استان از منفی ۵ در انتهای دولت قبل به مثبت ۳ در دولت سیزدهم رسیده است. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صنعت گلستان نزدیک ۸ درصد رشد داشته است.

 در مدت فعالیت دولت سیزدهم در گلستان صادرات استان رشد ۹۵ درصدی داشته و سرمایه‌گذاری خارجی ۷ برابر شده است. امنیت سرمایه‌گذاری در گلستان به رتبه دوم کشور رسیده است. ️

تبادل مرزی از مرز اینچه‌برون به بیش از یک میلیون تن رسید و سهم گلستان از صادرات کل کشور به ترکمنستان از ۹ به ۲۱ درصد افزایش یافت. ️افزایش نرخ مشارکت اقتصادی مردم گلستان نویدبخش تحقق شعار سال است.

گلستان در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری رتبه سوم مشارکت مردم در کشور را کسب کرد.

تعهد اشتغال استان در دو سال پیاپی هر سال ۱۲۰ درصد محقق شده است. ️طی دولت سیزدهم شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا ایجاد مقدمات ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی در گلستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد