Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:25:01 GMT

ممنوعیت ادامه فعالیت ورزشی مشمولان غایب

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۸۸۵۵

ممنوعیت ادامه فعالیت ورزشی مشمولان غایب

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد ادامه فعالیت ورزشی مشمولان غایب ممنوع است.

به گزارش ایسنا، حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا در یک برنامه‌ تلویزیونی درباره وضعیت خدمت دو بازیکن تیم استقلال -سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند-، اظهار کرد: اکنون براساس اطلاعاتی که ما از طریق سامانه وظیفه عمومی اخذ کردیم هیچگونه اعلام حضوری برای این عزیزان در سامانه ثبت نشده است و از نظر ما این عزیزان غایب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنی که غایب باشد می‌تواند در عرصه ملی یا باشگاهی بازی کند؟ گفت: به استناد قانون خدمت وظیفه عمومی افرادی که در مهلت و موعد مقرر در مراکز وظیفه عمومی یا مراکز آموزش نیروهای مسلح حضور پیدا نکنند و خودشان را معرفی نکنند به استناد ماده 58 قانون به عنوان مشمول غایب محسوب می‌شوند. این مشمول غایب یکسری محدودیت‌ها و مجازاتهایی براساس قانون (مثل غیبت، ثبت اضافه خدمت و ممنوعیت ادامه فعالیت ورزشی و ادامه تحصیل و سایر موارد امتیازات قانونی که برای مشمولان در نظر گرفته شده است)، برایش تعیین شده است.

زاهدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه باشگاه استقلال می‌گوید که نظام وظیفه به ما دیر اعلام کرده است، توضیح داد: آبان ماه به این عزیزان اعلام کردیم و به مدیرعامل باشگاه اقای آجرلو طی تماسی که دوستان داشتند اعلام شده و اگر قرار است پیگیری انجام دهند و تعیین و تکلیفی کنند، از پنجره نقل و انتقالات استفاده کنند به ایشان تاکید شده در آبان ماه این کار را انجام دهند تا به همچین مشکلی مواجه نشوند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان نظام وظيفه ناجا وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پیشتر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند