Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:19:39 GMT

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۹۰۵۸

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یکی از گزینه های محبوب برای درب ورودی است. آیا در حال تجهیز کردن ساختمان جدید خود هستید؟ درب ورودی یکی از مهم ترین عناصری است که افراد در برخورد با یک ساختمان با آن مواجه می شوند. در صورتی که این درب ورودی به درستی انتخاب شود، جلوه ای شیک و زیبا به ساختمان می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب های شیشه ای کشویی از محبوب ترین درب ها برای استفاده در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی هستند. به علاوه در مکان های استریل و حساسی مثل بیمارستان که افراد نباید دستگیره را لمس کنند، درب کشویی مناسب است. در نهایت این درب های اتوماتیک تردد در طول روز را برای همه راحت می کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با درب شیشه ای کشویی، اهمیت استفاده از آن، قیمت درب شیشه ای کشویی و در نهایت درب های اتوماتیک گردان آشنا کنیم.

نحوه عملکرد یک درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب های کشویی اتوماتیک ساخته شده اند تا تردد راحت را برای انسان دنیای امروز راحت کنند. در دل این درب ها سنسور های مختلفی وجود دارد که به محض نزدیک شدن به درب، باز و بسته می شود. با وجود یک درب اتوماتیک نیازی به درگیر کردن دست و اعمال فشار نیست. این درب ها یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که توانایی کافی برای باز و بسته کردن درب را ندارند. آیا می خواهید ظاهری شیک و مدرن به کسب و کار خود بدهید؟ درب یک فروشگاه یا ساختمان اولین رویارویی مشتریان با یک ساختمان است. اگر می خواهید تاثیر و زیبایی بصری کافی ایجاد کنید، استفاده از یک درب اتوماتیک شیشه ای را به شما پیشنهاد می کنیم.

کاهش هزینه ها به کمک یک درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

آیا از هزینه های بالای انرژی و برق خسته شده اید؟ در نظر داشته باشید که یک درب کشویی می تواند تا حد زیادی در کاهش این هزینه ها به شما کمک کند. معمولا یک درب اتوماتیک کشویی فقط در زمان باز و بسته شدن برق مصرف می کند. علاوه بر آن با استفاده از این درب فرصت بهره وری از انرژی به بهترین نحو را خواهید داشت. درب اتوماتیک کشویی با سرعت بالایی باز و بسته می شود و اجازه خارج شدن هوای مطبوع به بیرون را نمی دهد. در فصل سرد سال هوای درون ساختمان گرم می ماند و در تابستان، خنکی هوای ساختمان خارج نمی شود. یکی از نکاتی که با نصب یک درب کشویی اتوماتیک تامین می شود، راحتی مشتریان و مراجعان است. با نصب یکی از این درب ها می توانید تا حدودی مطمئن باشید که مشتریان شما دوباره به فروشگاه بر می گردند. در یک فروشگاه مشتریان با سبد و وسایل خرید متعددی از درب خارج می شوند. یک درب کشویی، تردد با این وسایل را راحت می کند. نیازی به استفاده از دستگیره و صرف انرژی برای باز کردن و بستن درب نیست.

چه عواملی بر قیمت درب شیشه ای کشویی تاثیر دارد؟

قیمت یکی از فاکتور هایی است که در زمان خرید، ذهن مشتریان زیادی را به خود درگیر می کند. خرید یک درب کشویی به منزله یک سرمایه گذاری در بلند مدت است. آیا قصد دارید ساختمان خود را با استفاده از یک درب اتوماتیک کشویی تجهیز کنید؟ باید هزینه ای را برای آن کنار بگذارید. فاکتور هایی وجود دارد که بر قیمت درب شیشه ای کشویی اثر دارند. در ادامه می توانید این فاکتور ها را مطالعه کنید تا هزینه کافی را در نظر بگیرید.

اندازه

اندازه شاید اولین عامل مهم بر قیمت یک درب کشویی باشد. بسیاری از درب ها بر اساس اندازه و ابعاد فروخته می شوند. طبیعی است که هر چقدر درب بزرگ تر باشد، قیمت آن هم بالا تر می رود. در صورتی که اندازه های آماده درب ها برای شما مناسب نبودند، به راحتی می توانید اندازه مورد نظرتان را سفارش دهید.

جنس قاب

قاب یا فریم یکی از متعلقاتی است که به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی اضافه می شود. این قاب ها در جنس های متنوع تولید می شوند و از درب محافظت می کنند. جنس این قاب می تواند بر قیمت شیشه ای کشویی اثر بگذارد. چوب، آلمینیوم و وینیل از محبوب ترین جنس های فریم درب کشویی هستند. چوب ماندگاری و طول عمر بالایی دارد و از قیمت بیشتری هم برخوردار است.

جنس شیشه

درب شیشه ای کشویی از شیشه های مختلفی ساخته می شود. شما می توانید به تناسب سلیقه و نیازی که دارید، هر یک از آن ها را انتخاب کنید. هر جنس شیشه از نظر قیمتی با دیگری متفاوت است. این اختلاف قیمت به دلیل اختلاف مقاومت و ایمنی هر یک از آن هاست.

تعداد پانل ها

یک درب شیشه ای کشویی می تواند ۲ تا چند پانل داشته باشد. پانل ها مجموعه قاب و شیشه ها را شامل می شوند که به یکدیگر وصل شده اند. هر چقدر تعداد این پانل ها بیشتر باشند، قیمت درب کشویی هم بیشتر تمام می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان یکی از درب های اتوماتیک محبوب است که احتمالا تا به حال با آن رو به رو شده اید. این درب برای مکان هایی که میزان تردد افراد زیاد است، بسیار کاربرد دارد. درب های گردان با سرعت مشخصی می چرخد و امکان تردد را برای تعدادی از افراد فراهم می کند.

در نهایت به یاد داشته باشید که درب های اتوماتیک نسبت به درب های سنتی به مراقبت بیشتری نیاز دارند. یک درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا گردان می تواند رفت و آمد را برای همه راحت کند. در ضمن استفاده از آن ها در هر مکانی مناسب و کاربردی است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5434742

منبع: مهر

کلیدواژه: درب اتوماتیک ساختمان سازی طراحی داخلی کسب و کار خرید آنلاین گروه خودروسازی سایپا کسب و کارهای اینترنتی میلگرد ساختمان سازی اپلیکیشن موبایل اسباب بازی ایرانی سرگرمی طراحی سایت رژیم غذایی مترو فولاد لیزر درب اتوماتیک شیشه ای کشویی درب شیشه ای کشویی درب های اتوماتیک باز و بسته درب ها قیمت درب بر قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایرانخودرو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز ۲۰۶ و تارا در بازار

فرارو- قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز شنبه هشتم اردیبهشت تفاوت چشمگیری با خریدوفروش‌های پنجشنبه هفته قبل ندارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ به‌عنوان مثال پنج میلیون بیشتر از هفته قبل قیمت دارد و مدل‌های دیگری مثل ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته و تارا دنده‌ای با همین میزان افزایش قیمت روانه بازار شده‌اند.

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته درطرف مقابل افت قیمت ۱۵ میلیونی را تجربه می‌کند و امروز به‌طور متوسط ۶۹۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

ششم اردیبهشت 1403

هشتم اردیبهشت 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

835 میلیون تومان

835 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

635 میلیون تومان

635 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ ارتقایافته مدل 1403

980 میلیون تومان

980 میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل 1403

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

675 میلیون تومان

675 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

685 میلیون تومان

685 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

810 میلیون تومان

815 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 40 میلیون

یک میلیارد و 40 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

710 میلیون تومان

695 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

820 میلیون تومان

825 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

990 میلیون تومان

990 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 230 میلیون تومان

یک میلیارد و 230 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

665 میلیون تومان

670 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایرانخودرو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت محصولات ایرانخودرو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز ۲۰۶ و تارا در بازار
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول