Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:51:31 GMT

مکاتبه فدراسیون فوتبال با فیفا و AFC برای اساسنامه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۹۱۱۵

مکاتبه فدراسیون فوتبال با فیفا و AFC برای اساسنامه

به گزارش  خبرگزاری فارس و به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال احمدرضا براتی عضو هیات رییسه در خصوص آخرین وضعیت اساسنامه این فدراسیون گفت:اساسنامه جدید فدراسیون سال گذشته و قبل از برگزاری انتخابات مورد تایید رسمی و مکتوب فیفا قرار گرفت و متعاقبا در مجمع عمومی نیز به تصویب رسید.

براتی در ادامه توضیح داد:در عین حال مقرر بوده که مقررات ملی با همکاری دولت، مجلس، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به کیفیتی اصلاح شود که شکل حقوقی فدراسیون از حمایت کامل و بدون ابهام قوانین ملی نیز بهره مند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان اظهار داشت: بنده و همکارانم در هیات رییسه مدت زیادی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اساسنامه بی اطلاع بودیم اما اخیرا و بعد از تغییر و تحولاتی که در فدراسیون رخ داد ، مکاتبه ای با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته ایم و میزان پیشرفت کار را با آنها به اشتراک گذاشتیم و با توجه به تعامل خوبی که با مجلس و دولت داریم ، امیدوارم که بتوانیم این مسیر را بدون مشکل ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مکاتبه فدراسیون فوتبال با فیفا و AFC فدراسیون فوتبال احمدرضا براتی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

کد خبر 6094069

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند