Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی قزوین از برگزاری کاروان‌های راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگاراستان‌های خبرگزاری دانشجو، با اعلام اینکه سفر کاروان‌های راهیان نور با رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی برگزار خواهد شد گفت: با توجه به روند خوب واکسیناسیون جمعی در کشور و با این توجه به اینکه اکثر مردم واکسن کرونا تزریق کرده اند لذا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه برای حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی فراهم شده و تدابیر خاصی نیز اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاظمی در ادامه افزود: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مشتاقان حضور در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس محروم شدند که با توجه به اقدامات صورت گرفته زمینه حضور زائران در مناطق عملیاتی و در قدمگاه شهدا و میعادگاه ایثارگران فراهم شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با تاکید بر اینکه برای برگزاری این مراسم همه جوانب و ملاحظات بهداشتی در نظر گرفته شده است، افزود: زمان برگزاری این مراسم برای برادران از ۱۶ تا۲۰ اسفند و برای خواهران از ۲۱ تا ۲۵ اسفند سال جاری خواهد بود و انتظار داریم دانشگاه‌های استان با مدیریت  قاسم‌زاده در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در این برنامه فرهنگی از این مشارکت فعال داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اردوی راهیان نور دانشگاه بین المللی امام خمینی مناطق عملیاتی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد