Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار بیگلو معتقد است که به نقطه‌ای رسیدیم که قطعه‌ساز، خودروساز، مردم و مجلس ناراضی هستند و در نهایت یک نفرت ملی از خودروسازی در کشور به وجود آورده‌ایم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ مازیار بیگ‌لو دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو با حضور در برنامه «فرامتن» شبکه افق گفت: عمده قطعات ایربگ وارداتی است، ولی در زمینه تولید کیسه هوا و چاشنی انفجاری، خودکفا شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انجمن قطعه‌سازان کاملا آماده است که اگر تخلفی در زمینه واردات قطعات مربوط به ایربگ صورت گرفته، پیگیری کاملی انجام دهد؛ اما آنچه تاکنون بررسی شده این است که تاکنون خطایی در زمینه قطعات ایربگ صورت نگرفته است.
دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو معتقد است: در کشور استاندارد‌های 85 گانه‌ای خودرو وجود دارد که متاسفانه همه آن‌ها بر روی پلتفرم‌های قدیمی موجود، قابل اجرا شدن نیستند.

بیگ‌لو با بیان اینکه صنعت خودرو و قطعه را دچار ضعف کرده‌ایم، اظهار داشت: به نقطه بدینه در مقابل نقطه بهینه رسیده‌ایم، یعنی قطعه‌ساز، خودروساز، مردم و مجلس ناراضی هستند و در نهایت یک نفرت ملی از خودروسازی در کشور به وجود آورده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: روش‌های تست تولیدکنندگان ایربگ در حال هماهنگ‌سازی و استانداردسازی است تا از این پس شاهد تصادفات و تلفاتی مثل حادثه بهبهان نباشیم.

دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو یادآور شد: متاسفانه سیاست‌های اقتصادی کشور، خودروسازی را به سمت و سویی سوق داده که از ارتقاء کیفیت محصول ناتوان شدند و این بدترین اتفاق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه فرامتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه افق خودروسازی انجمن قطعه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده گفت اتهام‌زنی‌های ایالات متحده مبنی بر استفاده روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین «نفرت‌انگیز و غیر قابل اثبات» است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه نیروهای دفاع رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه و همچنین چندین مؤسسه، شرکت و مدیران روسی آنها اعمال کرد.

در این اطلاعیه، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد روسیه از سلاح شیمیایی «کلروپیکرین» علیه نیروهای اوکراینی استفاده کرده است، گرچه این وزارتخانه هیچ مدرکی دال بر استفاده ادعایی روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین ارائه نکرده است.

در رابطه با این اتهامات، آنتونوف روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «در دسته گام‌های "غیر جایگزین" برای مقابله با روسیه، محافل رسمی محلی متنوع‌ترین اقدامات را مطرح می‌کنند. از جمله آنها، اتهامات کاملا نفرت‌انگیز و غیرمستند علیه فدراسیون روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.»

به گزارش راشا تودی و براساس گزارش منابع باز، کلروپیکرین یک ترکیب شیمیایی است که در جنگ جهانی اول به عنوان گاز سمی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون به طور گسترده برای کنترل آفات در کشاورزی، آزمایش ماسک گاز و اهداف آموزشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴