Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:37:33 GMT

کدام اعضای بدن تا پایان عمر رشد می‌ کند؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۰۲۵۹

کدام اعضای بدن تا پایان عمر رشد می‌ کند؟

رشد یکی از اعضای صورت انسان در تمام دوره هرگز متوقف نمی‌شد و بی‌وقفه رشد می‌کند.

به گزارش برنا؛ بیشتر اعضای بدن انسان تنها تا سن مشخصی رشد می‌کنند و پس از آن روند بزرگ شدن قسمت‌های مختلف بدن متوقف می‌شود. اما در این میان رشد برخی از اعضا تا پایان عمر یعنی تا زمانی که قلب انسان می‌تپد ادامه دارد.

طبق تحقیقات دانشمندان رشد بینی هرگز متوقف نشده و تا آخرین لحظات عمر انسان رشد آن ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف بینی چشم پس از تولد دیگر رشد نمی‌کند و اندازه آن از زمانی که انسان متولد می‌شود تا هنگامی که می‌میرد ثابت است. گوش‌ها نیز دیگر اعضای بدن هستند که بی‌وقفه رشد می‌کنند.

بینی نقش مهم و اساسی در دستگاه تنفسی انسان دارد و اولین قسمتی است که هوا از طریق آن وارد بدن می‌شود و اکسیژن لازم برای تنفس پس از انجام فرایندهای مشخص تأمین می‌شود. معمولاً مردان نسبت به زنان بینی بزرگ‌ترین دارند و پزشکان معتقدند چون مردان قدرت بدنی بیشتری دارند و انرژی بیشتری مصرف می‌کنند در نتیجه به حجم بیشتری از اکسیژن نیز نیاز دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدن انسان رشد قلب تولد تنفس زنان مردان انرژی عضو بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین

به گزارش خبرآنلاین «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت انتظار ندارد مناقشه اوکراین در آینده نزدیک خاتمه یابد، اما اتحادیه اروپا باید به حمایت نظامی از کی‌یف ادامه دهد.

بورل در نشست ویژه «مجمع جهانی اقتصاد» در عربستان درباره همکاری‌های بین‌المللی برای توسعه جهانی گفت: «وقتی در ابتدای جنگ گفتیم از اوکراین حمایت می‌کنیم، باید تا وقتی سربازان اوکراینی مقاومت می‌کنند و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه تصمیم به پایان جنگ بگیرد، این حمایت را ادامه دهیم. اما این اتفاق به این زودی‌ها نخواهد افتاد.»

به نقل از ایسنا او با بیان اینکه جنگ اوکراین دست‌کم تا انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا در نوامبر ادامه خواهد داشت، گفت: «ما باید در این بازه به حمایت از مردم اوکراین ادامه دهیم. قرار نیست اروپایی‌ها برای دونباس کشته شوند، اما می‌توانیم کاری کنیم اوکراینی‌های بیشتری در این راه کشته نشوند.»

دونباس منطقه‌ای در شرق اوکراین است که از دو جمهوری خودخوانده «دونتسک» و «لوهانسک» تشکیل شده است. چهار منطقه «زاپوریژیا، دونتسک، لوهانسک و خرسون» که بخشی از خاک اوکراین محسوب می‌شدند، در اواخر سال ۲۰۲۲ با برگزاری همه‌پرسی توسط نیروهای روسیه، به خاک این کشور ضمیمه شدند.

بورل گفت تخمین اینکه اروپایی‌ها باید تا چه مدت و چه میزان پول به اوکراین بدهند دشوار است، اما اگر اتحادیه اروپا حمایت خود از کی‌یف را قطع کند سرنوشت جهان به‌کلی تغییر خواهد کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900959

دیگر خبرها

  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • متولدین کدام ماه‌ها از همه آسیب‌پذیرترند!
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟