Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:55:39 GMT

معرفی تعمیرگاه تخصصی رنو در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۰۴۵۲

معرفی تعمیرگاه تخصصی رنو در شرق تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در میان مشغله‌های روزانه خرابی خودرو یکی از مشکلات رایجی است که در خیلی مواقع ممکن است پیش بیاید. بخصوص به علت رفت و آمد زیاد با خودروی شخصی، اهمیت تعمیر به موقع خودرو بسیار زیاد است. اما ماشین را به هر تعمیرگاهی نمی‌توان سپرد چون ممکن است مشکل حل شود ولی قطعاً مشکل جدید تری در خودرو به وجود می‌آید و یا به صورت اساسی تعمیر با لوازم استاندارد انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انتخاب یک تعمیرگاه مناسب با خودروی خود باید چند نکته را رعایت کنیم تا تعمیرات به صورت عالی انجام شود.

انتخاب تعمیرگاه متناسب با برند خودرو

اولین قدم انتخاب تعمیرگاهی است که اختصاصی برای یک برند خاص کار می‌کنند. در این صورت تیم به صورت حرفه‌ای تر کار می‌کنند و لوازم یدکی متناسب با نوع خودروی شما را دارند که کیفیت عالی دارند و اصل هستند. برای مثال اگر خودروی شما ال ۹۰ و یا مگان است و در محدودی شرق تهران هستید، خیلی بهتر است که به تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران مراجعه کنید. در این صورت هم از لحاظ مسافت صرفه جویی کرده اید و هم تعمیر خودروی شما توسط تیم متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود.

ارائه خدمات متناسب با نیاز شما

قبل از مراجعه به یک تعمیرگاه باید بررسی کنید که آیا خدمات مد نظر برای خودروی شما را دارد یا خیر. اگر گیربکس مگان شما نیاز به تعمیر دارد لازم است برای تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان به تعمیرگاه حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید تا به صورت تخصصی مشکل حل شود. همچنین اگر تعمیرگاه تمامی خدمات شامل سرویس دوره‌ای، انجام خدمات برقی، تعمیر سیستم فنربندی، تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی و تعویض روغن و … را انجام دهد مشخص است که تیم حرفه‌ای در انجام تمامی خدمات دارد و هر مشکلی که برای خودروی شما پیش آید می‌توانید به این تعمیرگاه مراجعه کنید و مشتری دائم آنها شوید و لازم نیست برای هر مشکلی به تعمیرگاه جداگانه ای مراجعه کنید.

اگر خودروی شما ال نود است با مراجعه با تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران می‌توانید از تمامی خدمات مربوط به خودرو ال ۹۰ برخوردار شوید و تیم حرفه‌ای تعمیرات خودروی شما را انجام دهند و تمامی قطعات موردنیاز ال نود را نیز دارند.

متشکل از تعمیرکاران حرفه‌ای

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب تعمیرگاه این است که تیم تعمیرکاران به صورت حرفه‌ای و با تجربه باشند. در این صورت خودروی شما به صورت اصولی و در کمترین زمان تعمیر می‌شود. تعمیرگاه‌های حرفه‌ای گواهی نامه‌ی مربوط به حرفه ی خود را دارند و لازم است هنگامی که شما از آنها درخواست می‌کنید، آن گواهی نامه را به شما نشان دهند. همچنین تعمیرکار حرفه‌ای با یکبار بررسی و چک خودروی شما دلیل مشکل پیش آمده را متوجه می‌شود و زمان زیادی صرف آن نمی‌کند.

استفاده از لوازم یدکی استاندارد

علاوه بر وجود تیم تعمیرکار حرفه‌ای، استفاده از لوازم یدکی و مورد نیاز خودرو مطابق با استاندارد و اصل بودن کالا بسیار مهم است. اگر از لوازمی با کیفیت پایین و درجه دو استفاده شود، به سرعت دوباره خودروی شما نیاز به تعمیر دارد و یا باعث آسیب رساندن به دیگر اجزا می‌شود و یا می‌تواند باعث سوختن سیستم برقی شود. به همین خاطر در هنگام استفاده از لوازم حتماً بررسی کنید که بارکد اصل بودن کالا بر روی آن خورده باشد و فاکتور تمامی کالاهای استفاده شده در تعمیر خودرو گرفته شود تا اگر دوباره خراب شد با فاکتور بتوانید تعویض را انجام دهید.

بهترین تعمیرگاه رنو کجاست؟

بهترین تعمیرگاه رنو آن است که در دسترس باشد و مسیر آن نیز مناسب باشد. اگر در محدوده‌ی شرق تهران هستید قطعاً بهتر است برای آسیب رسیدن کمتر به خودروی شما، به تعمیرگاهی در همان حوالی مراجعه کنید. رنو پایتخت، تعمیرگاه حرفه‌ای در محدوده‌ی شرق تهران است که تمامی خدمات مربوط به انواع خودرو رنو شامل ال ۹۰، مگان، ساندرو و … را با تیم حرفه‌ای تعمیرکاران خود انجام می‌دهد. رنو پایتخت با سابقه‌ی چندین ساله در این زمینه آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است. سرویس دهی این تعمیرگاه در تمام روزهای هفته است و قبل از مراجعه برای اینکه منتظر نشوید می‌توانید با تماس و دریافت وقت، مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5433598

منبع: مهر

کلیدواژه: تعمیرات تخصصی اتحادیه تعمیرکاران خودرو صنعت خودروسازی کسب و کار خرید آنلاین گروه خودروسازی سایپا میلگرد ساختمان سازی اسباب بازی ایرانی کسب و کارهای اینترنتی سرگرمی رژیم غذایی مترو فولاد لیزر راهپیمایی 22 بهمن دانشجویان تمامی خدمات مراجعه کنید خودروی شما شرق تهران حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از توقیف خودروی باری حامل ۲۶۷ کیلو گرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار کیومرث عزیزی، اظهار کرد: درپی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و رصد و پایش قاچاقچیان موادمخدر مشخص شد فردی در ارتباط با قاچاقچیان در استان‌های دیگر مقادیری موادمخدر در پوشش بار تهیه و با یک دستگاه خودروی کامیون در حال انتقال به حوزه غرب استان تهران است، بنابراین بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: دو تیم از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین ساعت کنترل و پایش محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران، خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار داده و در فرصتی مناسب، کامیون را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی، ۲۶۷ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه از داخل گونی‌های باری کشف و خودروی توقیفی به همراه راننده به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شد.

منبع: فارس

کد خبر 749446

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد