Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نیشدارو» برنامه ای خاطره انگیز از روزگار گل آقا، به حکایت های طنز و مثل ها و داستان های روایی ادبیات فارسی اختصاص دارد و از شنبه تا سه شنبه از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «نیشدارو» به نقل و بررسی حکایت‌های طنز، مثل‌ها و داستان‌های روایی ادبیات فارسی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ و زبان طنز، اشاره به کتب و نشریات کهن ایران زمین و همینطور طنزپردازان و شاعران قدیمی و جدید پخش می‌شود.

زینب برومند تهیه کننده این هفته برنامه «نیشدارو» گفت: بازخوانی متون طنز جدید و بررسی مجلات طنز قدیمی و مصاحبه با طنزپردازان از بخش‌های مهم برنامه «نیشدارو» است.

برومند افزود: در این برنامه مطالب زیبای ازمجله های خاطره انگیز قدیمی مثل گل آقا و توفیق و مطالب نشریات و کتاب های طنز جدید بازخوانی می شود.

«نیشدارو» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای مهدی فرج اللهی نویسنده و پژوهشگر طنز از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ادبیات فرهنگ و هنر ادبیات فارسی حکایت های طنز فرهنگ و زبان طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت