Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

یکی از روش‌های رهایی از استرس‌ها و تنش‌های روزانه استفاده از صندلی‌های ماساژور است. این صندلی‌ها با عملکرد چندکاره خود بخش مهمی از اضطراب و گرفتگی‌های بدن شما را از بین می‌برند. یکی از بهترین مدل‌های این دستگاه‌ها، صندلی ماساژور بن کر K20 است. اگر شما هم به دلیل مشغله‌های فراوان روزانه مدام احساس خستگی می‌کنید بهترین گزینه این بوده که روزانه بعد از بازگشت از محل کار دقایقی را روی این صندلی بنشینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوع ماساژ باعث می‌شود تا علاوه بر آرامش ذهنی، بدن سالم‌تری هم داشته باشید. برطرف شدن گرفتگی عضلات، بهبود جریان خون در بدن و افزایش انگیزه فقط بخشی از فواید استفاده از صندلی ماساژور است.

صندلی ماساژور بن کر چیست؟

صندلی ماساژور بن کر K20 Boncare، تحت لیسانس انگلستان ساخته شده است، بنابراین استانداردهای بالایی در طی طراحی و ساخت آن در نظر گرفته شده است. محصولات برند بن کر دارای گارانتی سلامت ماندگار است یعنی شرکت سازنده به شما این تضمین را می‌دهد تا اگر آسیب خارجی به دستگاه وارد نشود می‌تواند سال‌ها در عین سلامت برای شما کار کند. علاوه بر این داشتن گواهینامه‌های مختلف از جمله Test Report باعث شده تا یکی از بهترین محصولات حال حاضر در بازار به شمار رود.

صندلی ماساژور بن کر K20 دارای 8 برنامه ماساژ اتوماتیک بوده که براساس نیاز بدن، می‌توانید آن را انتخاب کنید. با استفاده از این برنامه‌ها سر و گردن شما به خوبی ماساژ داده شده تا خستگی ساعت‌ها پشت میز و کامپیوتر نشستن از آن خارج شود. علاوه بر این با حرکت لرزشی خود مفاصل را تقویت کرده و در عین حال باعث می‌شود گرفتگی‌های آن از بین برود. با داشتن فضایی برای ماساژ دست، توانایی عضلات دست شما را تقویت می‌کند. در زمانی که صندلی ماساژور K20 در حال فعالیت بوده گرمکن پشتی آن نیز فعال می‌شود. طی این عملیات بدن شما تجربه‌ای مشابه مدیتیشن را خواهد داشت.

در هنگام استفاده از این صندلی ماساژ شما می‌توانید عمق و زاویه ماساژ را مشخص کرده تا دقیقا چیزی را که نیاز دارید دریافت کنید. همچنین یکی از مدل‌های ماساژ که به صورت غلتکی در قسمت کمر و نشیمنگاه انجام می‌شود فعالیت روده بزرگ شما را بهبود می‌بخشد. برای کاهش دردهایی مانند دیسک کمر و آرتروز نیز می‌توان از این صندلی استفاده کرد، اما برای انتخاب نوع عملکرد مناسب می‌توانید با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

مزایای استفاده از صندلی ماساژور بن کر K20

یکی از اولین مزایای استفاده از صندلی‌ ماساژ این بوده که دیگر زمان شما تلف نمی‌شود. قبل از خرید صندلی ماساژور بن کر K20 شما باید بعد از ساعت کاری زمانی را صرف کرده و به یکی از مراکز اسپا و ماساژ بروید. این کار علاوه بر صرف زمان، محدودیت نیز دارد. شما این امکان را ندارید تا هر ساعتی از شبانه روز از خدمات ماساژ استفاده کنید. خرید یک صندلی ماساژور نه تنها در وقت شما صرفه جویی می‌کند بلکه در هر ساعتی از روز که بخواهید نیز می‌توانید از این صندلی استفاده کنید.

برخی از افراد که با مشکلات خواب روبرو هستند از این صندلی در ساعات قبل از خواب استفاده می‌کنند. با گردش منظم جریان خون در بدن و همچنین ماساژی که صورت می‌گیرد، می‌توانند خواب راحت‌تری داشته باشند. همچنین بسیاری از افراد گزارش کرده‌اند که علاوه بر اینکه سریع‌تر به خواب می‌روند، کیفیت خوابشان نیز بیشتر شده است. همین موضوع اثر کاملا مستقیمی روی انرژی روزانه بدن می‌گذارد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد صندلی ماساژ بن کر K20 این بوده که حالت بی‌وزنی را برای شما ایجاد می‌کند. احتمالا تاکنون شنیده‌اید که متخصصین به افراد با مشکلات ستون فقرات توصیه می‌کنند تا به استخر رفته و حرکات اصلاحی را داخل آب انجام دهند. دلیل این بوده که در آب احساسی مشابه بی‌وزنی به فرد دست داده و فشار تا حد زیادی از روی کمر برداشته می‌شود. در حال حاضر که به دلیل کرونا استفاده از استخر دارای ریسک‌های بسیار فراوانی بوده، می‌توانید از صندلی ماساژور Boncare K20 استفاده کنید. این صندلی با ایجاد حالت Zero می‌تواند کمک بسیاری در بهبود دردهای کمر و ستون فقرات شما داشته باشد.

خرید صندلی ماساژور بن کر Boncare K20

خرید از بین صندلی‌های ماساژوری که در بازار وجود داشته کار بسیار سختی است. ما در این قسمت قصد داریم تا این پروسه را برای شما آسان‌تر کنیم.

این صندلی دارای کیسه هوا سرشانه، ساق، دست و پنجه پا است. این کار عملکرد ماساژ را بهبود می‌بخشد. همچنین شما می‌توانید 16 نوع ماساژ دستی را در آن امتحان کنید که بخش‌های مختلف بدن از گردن گرفته تا انگشتان پا را ماساژ دهد.

صندلی ماساژور k20 با مجهز بودن به یک تبلت و قابلیت اتصال به کابل  otg، دارای حافظه برای ذخیره موزیک و عکس می باشد. هم چنین این تبلت با دارا بودن دوربین قابلیت عکاسی را نیز فراهم می کند.

یکی از نکاتی که هنگام نصب و قرارگیری صندلی ماساژور باید به آن توجه شود، مقدار فاصله صندلی ماساژ از دیوار می باشد. اکثر صندلی های ماساژور باید حدود 20 سانت از دیوار فاصله داشته باشند اما صندلی ماساژور بن کر k20 تنها کافی ست 5 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد که این مورد یکی از ویژگی های منحصر به فرد این صندلی به شمار می آید.

یکی از شگفت انگیزترین تجربیاتی که بعد از خرید صندلی ماساژور K20 خواهید داشت این است که ماساژ 4 بعدی را دریافت می‌کنید. این تکنولوژی بسیار جدید بوده و در تعداد کمی از دستگاه‌ها وجود دارد. مکانیزم آن به صورت شناور بوده و تکنیک‌های ماساژ دو بعدی و سه بعدی در آن ترکیب شده است. برخی از افراد این تجربه را غیرقابل توصیف بیان کرده‌اند.

اگر روزانه فعالیت‌های ورزشی مختلفی داشته و یا به واسطه شغل خود نیاز دارید تا ساعات زیادی را ایستاده و راه بروید، استفاده از غلتک این صندلی ماساژ به شما توصیه می‌شود. این غلتک با حرکت دورانی خود در کف پای شما نه تنها جریان خون را برقرار کرده بلکه باعث می‌شود تا پمپاژ خون از قلب نیز بهتر صورت گیرد.

سخن آخر

احتمالا با مطالعه این مقاله در حال حاضر دغدغه خرید ماساژور را دارید. یکی از فروشگاه‌هایی که صندلی ماساژور بن کر K20‌ را ارائه می‌دهد فروشگاه پیلتن شاپ است. این فروشگاه سال‌ها در زمینه فروش محصولات ورزشی و سلامت تجربه داشته بنابراین باکیفیت‌ترین کالاها را برای فروش ارائه می‌دهد. یکی از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ این بوده که می‌توانید با حضور در شوروم آن‌ها صندلی ماساژور را تست کرده و بعد از اطمینان از عملکرد آن، خرید خود را انجام دهید. در صورتی که امکان خرید حضوری را نداشته باید بدانید که این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن سفارشات شما را ارسال کرده و گارانتی بازگشت وجه نیز دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: صندلی ماساژور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد

کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.

این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 

در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.

در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 

کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید