Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@23:25:31 GMT

طراحی داخلی واحد اداری

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۶۶۱۳

طراحی داخلی واحد اداری

میز کارمندی ساده طراحی داخلی واحد اداری معرف برند و شخصیت کسب و کار شماست. با طراحی درست و انتخاب بهترین عناصر می توانید مطمئن باشید که جلوه ای زیبا و مناسب ایجاد کرده اید. دکوراسیون فضای کاری، هویت کسب و کار شما را به دیگران معرفی می کند. دکوراسیون داخلی مجموعه از رنگ ها، نور ها و وسایل است که نمای ساختمان را می سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تزئین و انتخاب دکوراسیون درست بهتر است از طراحان داخلی در این زمینه کمک بگیرید. یک طراح داخلی این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از حداکثر فضای اداری استفاده کنید. در ضمن با دکوراسیون داخلی می توانید در استفاده از فضا صرفه جویی کنید. برای ایجاد دکوراسیون جدید یا تاسیس یک شرکت بهتر است نیاز های خود و بودجه ای که دارید را در نظر بگیرد و متناسب با آن اسباب و لوازم را خریداری کنید و آن ها را بچینید. در ادامه درباره طراحی داخلی یک ساختمان اداری و عوامل موثر بر قیمت میز کنفرانس که از مهم ترین وسایل یک ساختمان اداری است، صحبت می کنیم.   4 نکته درباره طراحی داخلی واحد اداری اگر در حال نوسازی یا تاسیس دفتر جدید در محل کار هستید، بهتر است نکاتی را درباره طراحی داخلی به خاطر بسپارید. اول از همه بودجه، منحصر به فرد بودن، خلاقیت، کارکرد، هویت برند و برنامه ریزی را در نظر بگیرید. چند عنصر اساسی در طراحی داخلی محل کار وجود دارد که می توانیم از آن جمله به موارد زیر اشاره کنیم:
طراحی کف 

طراحی محل کار اداری کاملا به شما بستگی دارد. شما می توانید کل دفتر را بازسازی کنید یا بخشی از آن را انتخاب کنید. برای این کار ساده ترین راه استخدام یک شرکت طراحی داخلی واحد اداری برای این کار است. یک طراح داخلی باید مساحت کلی را در نظر بگیرد و مطابق با نیاز میز، کابینت، کفپوش و موارد دیگر را سفارش دهد. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید از طراحان بخواهید طرح های مختلف را به شما پیشنهاد کنند.
طراحی روشنایی

دومین عنصر مهم و اساسی در دکوراسیون داخلی واحد اداری، طراحی نورپردازی است. یک سیستم روشنایی باید کاملا متناسب با دفتر و فضای اداری کار شما باشد. نور مناسب می تواند فضای کاری راحتی برای کارمندان فراهم کند.
رنگ دیوار

هیچ کس نمی تواند تاثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی را انکار کند. رنگ دیوار ها از اجزای ضروری طراحی داخلی هستند. برای رنگ دیوار های اداری مدرن می توانید از آبی کم رنگ، سبز ملایم، بژ و مواردی شبیه به این ها استفاده کنید. این موارد رنگ های ظریفی هستند که می توانند فضای کاری مناسبی ایجاد کنند. علاوه بر رنگ می توانید از آثار هنری یا عکس های جسورانه برای تکمیل دیوار استفاده کنید.  انتخاب میز کارمندی ساده   در موارد خاص می توانید ارتفاع میز یا صندلی را سفارشی کنید. صندلی و میز از مهم ترین و ضروری ترین اسباب در طراحی داخلی هستند. بهتر است صندلی و میزی انتخاب کنید که جلوه ای حرفه ای به دکوراسیون شما بدهند و با آن تناسب کافی داشته باشند. برای بهبود ظاهر اتاق، حفظ سلامت کارکنان یک میز کارمندی ساده و ارگونومیک انتخاب کنید.    عوامل موثر بر لیست قیمت میز کنفرانس امروزه روش های مشورت و پیش بردن پروژه در کسب و کار ها کمی فرق کرده است. همکاری و کار تیمی پروژه را جلو می برد. به این منظور اتاق های کنفرانس با میز های بزرگ و صندلی های متعدد قرار داده شده اند تا افراد به راحتی دور هم جمع شوند. قبل از بررسی لیست قیمت میز کنفرانس یک بودجه واحد برای خود در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب های خود را بدون کاهش قیمت دسته بندی کنید. برای خرید یک میز کنفرانس یا حتی میز کارمندی ساده موارد زیر را به خاطر داشته باشید.
اندازه اتاق و چیدمان آن، مبلمان مناسب شما را تعیین می کنند. سعی کنید تا حد امکان فضای اتاق را بهینه کنید. اندازه یک میز کنفرانس هر چقدر بزرگ تر باشد بر قیمت آن اثر می گذارد.
به یاد داشته باشید که بهترین دفاتر در شرکت ها کاربر محور هستند. به این منظور بهتر است دقت زیادی برای خرید میز و صندلی به خرج دهید. یک صندلی در اتاق کنفرانس باید متناسب با اندازه میز باشد و امکان تحرک را به افراد حاضر در جلسه بدهد.       اهمیت انتخاب میز و مبلمان مناسب مبلمان، میز و صندلی ها باید با ارزش های کسب و کار شما سازگاری داشته باشند. یک میز خوب باید سلامت و رفاه کارکنان را حفظ کند و بهره وری آنان را افزایش دهد. مینیمال و کاربردی بودن مبلمان و میز ها می تواند به فضایی شیک و کارآمد برای شما ایجاد کند. به طور مثال در زمان خرید، بهتر است میز های شیشه ای شیک و ساده را برای اتاق کنفرانس در نظر بگیرید. طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون میتوانید اسباب و وسایل مختلفی را انتخاب کنید. از خرید صندلی های ارگونومیک و استاندارد نترسید و مطمئن باشید آن ها جلوه خوبی به فضای کسب و کار شما می بخشند. 
در نهایت به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید فضایی کارآمد و مناسب در کسب و کار خود ایجاد کنید، طراحی داخلی واحد اداری را جدی بگیرید. اسباب و وسایل درون یک ساختمان اداری از عناصر مهم دکوراسیون هستند. بهتر است لوازمی را انتخاب کنید که از نظر استاندارد و زیبایی در سطح بالایی هستند. به این شکل می توانید برند خود را به خوبی به دیگران معرفی کنید و فضایی رضایت بخش برای کارمندان خود بسازید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: میز کارمندی دکوراسیون داخلی کسب و کار شما انتخاب کنید داشته باشید میز کنفرانس یک میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان «همیلتون هال» این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

ده‌ها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه ۱۹۶۰ آن را اشغال کرده بودند.

دانشجویان حامی فلسطین بامداد سه شنبه وارد ساختمان هملیتون دانشگاه کلمبیا شده و ضمن تسخیر این مکان، نام آن را به «هند رجب» کودک ۶ ساله غزه‌ای که در جریان حملات اسرائیل کشته شده، تغییر دادند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان تهران
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد