Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد برسلانی از آموزش اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۰۰ سرباز در سپاه کربلا در امسال خبر داد و گفت ۲ هزار ۲۰۰ سرباز هم گواهینامه مهارت آموزی دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد برسلانی عصر امروز در جلسه بررسی اعطای تسهیلات اشتغالزایی به سربازان ماهر نیرو‌های مسلح استان مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهارت آموزی سربازان  از آموزش اشتغالزایی به ۲ هزار و ۸۰۰ سرباز در سپاه کربلا در امسال خبر داد و گفت ۲ هزار ۲۰۰ سرباز هم گواهینامه مهارت آموزی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه از سال ۹۷ تسهیلات اشتغالزایی در اختیار سربازان قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر ۳۸ نفر از سربازان سپاه کربلا که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ثبت نام کردند.

برسلانی ادامه داد: سربازانی که گواهینامه مهارت آموزی دریافت کردند می‌توانند با رجوع به رده‌هایی که در آن خدمت کردند، برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: سربازان بتوانند با دریافت تسهیلات اشتغالزایی، و ایجاد اشتغال سربازان اقتصادی برای نظام باشند.

وی بااشاره به اینکه با روحیه جهادی می‌توان مشکلات را برطرف کرد، گفت: باید منویات رهبر معظم انقلاب را درباره اشتغالزایی اجرایی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که ادامه دهنده راه شهدا باشیم، افزود:خدمت به مردم تداوم راه شهدا است.

برسلانی به عزم و اراده مصمم برای رفع مشکلات ادامه داد: هرجا نظام به موفقیتی دست پیدا می کند، دشمن هم تلاش می کند تا مردم را ناامید کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه با تلاش و همدلی بین مسئولان مشکلات اشتغال سربازان هم قابل حل است، افزود: ما به عنوان خدمتگزار مردم هستیم و باید شبانه روز در این راه تلاش کنیم.

برسلانی با تاکید بر اینکه سربازان سختی‌ها را تحمل می‌کنند، اما پس از دوران سربازی نیازمند اشتغال هستند، گفت: با عزم و اراده و نگاه شهدایی ، باید موانع اشتغالزایی سربازان را برطرف کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به امنیت ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: ما در اوج قدرت هستیم و باید در جنگ اقتصادی، هم اهداف دشمنان را خثی کنیم.

مدیر کل دفتر اشتغال استانداری مازندران نیز گفت: مدیر کل دفتر اشتغال استانداری مازندران گفت: سربازان تحصیلکرده دارای گواهینامه مهارت آموزی در اولویت اشتغالزایی قرار دارند.

سید رحیم بخشی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اولویت برای جوانان تحصیلکرده و جویای کار، اشتغال است، گفت: سربازان تحصیلکرده  دارای گواهینامه مهارت آموزی در اولویت اشتغالزایی قرار دارند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران از بودجه ۸۱ میلیارد تومانی برای اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی سربازان هم خبر داد و گفت: ۱۰ دردصد از سهم تعیین شده به صورت قرض الحسنه است که بر همین اساس کمیته‌ای با محوریت سپاه و نیروی انتظامی با ۵ بانک عامل تشکیل شد تا اعطای تسهیلات به سربازان ماهر بررسی شود.

 بخشی در ادامه با اشاره به هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، استانداری و فرمانداری‌ها برای اعطای تسهیلات با حداقل‌ترین شرایط به سربازان ماهر، گفت: با اعطای تسهیلات به جوانان سرباز تحصیل کرده که مهارت اشتغالزایی هم دارند، گام مهمی در عرصه خدمات اجتماعی هم بر داشته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جانشین فرمانده سپاه کربلا گواهینامه مهارت آموزی اعطای تسهیلات سپاه کربلا ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال

مطابق آمارهای سازمان فنی و حرفه ای در فروردین ماه ۱۴۰۳, حدود ۲هزار و۱۹۸ نفر مهارت دیدند و حدود ۱هزار و ۱۹۲نفر واحد پذیرنده در این طرح شرکت کرده اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیاست‌های بازار کار بیانگر خط‌مشی و تصمیم‌گیری‌های دولت در استقرار و استمرار فرآیندهای توسعه بازار کار است. این تصمیم گیری ها از طریق ایجاد زیرساخت­ ها و بهبود عملکرد وظایف حاکمیتی دولت در بازار کار و اقدامات حمایتی برای بهبود فضای کسب ‌و ‌کار و همچنین تقویت و نهادینه‌سازی فـرآیند پایداری و توسعـه اشتغـال انجام می شود.

وزارت کار، برای تحرک بخشی به بازارکار و ایجاد فرصت­ های شغلی به ­ویژه برای جوانان و فارغ ­التحصـیلان دانشگاهی، زنان و خـانواده‌های کم درآمد در طول اجرای برنامه ششم، اقدامات و برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که ضمن حفظ اشتغال موجود و صیانت از مشاغل آسیب پذیر از طریق توانمند­سازی و ارائه آموزش­ های شغلی و مهارتی، کمک‌های بلاعوض و استفاده از منابع و هزینه­‌های جاری و سرمایه در گردش؛ به توسعه اشتغال جدید و پایدار کمک کرده است. یکی از این طرح‌ها و برنامه‌ها، طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی است.

مطابق آمارهای سازمان فنی و حرفه ای  از آمار محیط واقعی کار بیانگر این است که تعداد شاغلین بنگاه های اقتصادی در دولت سیزدهم  در بازه زمانی 30ماهه حدود 340هزار و 199 نفر دوره یا به عبارتی 45میلیون و126هزار و 845 نفر ساعت است که نسبت به دوره قبلی یعنی در دولت دوازدهم حدود 85درصد رشد داشته است. در دولت دوازدهم حدود 183هزار و 547 نفر دوره در بازه زمانی 30ماهه آموزش دیده اند.

در فروردین ماه 1403 در سراسر کشور حدود 2هزار و198 نفر مهارت دیدند و حدود 1هزار و 192نفر واحد پذیرنده در این طرح شرکت کرده اند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم