Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شمیرانات ضمن تسلیت شهادت امام موسی الکاظم (ع) و عرض ارادت به ساحت شهیدان به ویژه شهدای هسته‌ای و شهید فخری‌زاده به عنوان نماد جهاد علمی اظهار داشت: برگزاری آیین‌های معارفه فرمانداران در محل نمازهای جمعه و سایر اماکن عمومی برگرفته از مشئ دولت سیزدهم که لقب مردمی بودن را یدک می‌کشد، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مبنای ما برای برگزاری آیین معارفه فرمانداران در استان تهران در اماکن مقدس برگرفته از اصول حکمرانی اسلامی است و بر این اساس علاوه بر عرض ارادت به امامزادگان واجب التعظیم، فرماندار را در جمع مردم معرفی می کنیم و باید یادمان باشد که محل معارفه ما مسئولان در بین مردم و محل خدمت ما هم باید بین مردم باشد. 

استاندار تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز کرد: این بیانیه نصب العین مسئولان استانداری در انتخاب فرمانداران و مدیران است، به علاوه فرماندار جدید شمیرانات دارای رشادت مدیریتی و به معنای واقعی کلمه یک جوان گام دومی انقلاب است و با توجه به اهمیت شمیرانات تصمیم بر این انتصاب شد. 

منصوری تاکید کرد: عمل مخلصانه و خدمت صادقانه در کنار داشتن تفکر مومنانه فرمانداران برای ما مهم است، فرماندار در درجه اول مکلف به نوکری و دوم ملزم به کار جهادی و شبانه روزی برای مردم است و باید با تعامل با ارکان اجرایی شهرستان مشکلات مردم را حل و فصل کند. 

وی گفت: شمیرانات شهرستانی کاملا خاص، حساس و پرظرفیت است و فرماندار جدید این شهرستان با سوابق درخشان در حوزه های اجتماعی و وزارت کشور به فضل خدا در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی این شهرستان حرکت می‌کند. 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: شاید شمیرانات در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی مشکلاتی داشته باشد که مهم هستند ولی اولویت ما در این شهرستان نیست بلکه اولویت اصلی ما در شمیرانات مسائل فرهنگی و اجتماعی است که رفع این مشکلات در درازمدت باعث افزایش سرمایه اجتماعی و به تبع آن افزایش مشارکت سیاسی در این شهرستان خواهد شد. 

منصوری افزود: باید با کار شبانه روزی در شهرستان شمیرانات که شهرستانی اصیل است رضایتمندی مردم را رقم بزنیم. 

براساس این گزارش، احکام مجتبی ذاکریان سرپرست فرمانداری شمیرانات و مبارکی بخشدار لواسانات توسط پدر شهید محمدحسین حدادیان اعطا شد. 

پیش از این سید مهدی ساداتی به عنوان فرماندار شمیرانات و رضا طاهرخانی به عنوان بخشدار لواسانات فعالیت داشتند. 

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایخت واقع شده است.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران لواسان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران لواسان شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران لواسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است

 زهره الهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۶۰۰ برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند. 

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست. متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می‌کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگیری از بیماری‌ها به موضوع سلامت روان مانند جسم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رویکرد مجموعه‌مدیریت شهری در سه سال گذشته تا چه اندازه منطبق با نیاز‌های سلامت در ابعاد مختلف آن است، با تاکید بر اینکه شهرداری در حال پرکردن خلا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان شهروندان است گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران در مسیر جبران خلا‌هایی است که در حوزه نشاط اجتماعی و پاسخ به مطالبات بر زمین مانده در حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی است. برگزاری رویداد‌هایی که اکنون‌در قالب سلامت شهر شاهد آن هستیم از جمله تلاش‌هایی است که در این مسیر شاهد آن هستیم. 

وی با اشاره به تاکید مقام‌معظم رهبری درباره مردمی کردن امور، موضوع مردمی سازی سلامت و مشارکت مردم در این حوزه را دارای اهمیت دانست و گفت: هر زمان که مردم در موضوعات مختلف وارد صحنه شوند، مقدار اثرگذاری برنامه‌ها در جامعه افزایش می‌یابد. حضور توام با نشاط و شادابی مردم در این نمایشگاه نمونه عینی از مشارکت پذیری مردم در این حوزه است چرا که قادر می‌شوند با ارتقای سطح سواد سلامت خود هم از خویش و هم از دیگران بهتر مراقبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس