Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@18:20:30 GMT

برگزاری نخستین لیگ برتر دارت کارگران کشور

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۱۰۵۴

برگزاری نخستین لیگ برتر دارت کارگران کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از روز گذشته نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم با هدف  تبیین دستاوردها و خدمات شش ماهه اخیر، بررسی چالش ها، معرفی اهداف و برنامه های آتی و آسیب شناسی اهداف و چشم انداز پیش رو در ساختمان مرکزی این وزارتخانه آغاز بکار کرد.

در همین راستا صبح امروز با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، کمال تنها مدیرکل امور ورزشی و دیگر مسئولین حوزه ورزش کارگری آئین رونمایی از طرح برگزاری نخستین لیگ برتر دارت کارگران کشور در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمد رضا فراهانی دبیر انجمن کمیته های ورزشی فدراسیون ورزش کارگری هدف از اجرای این طرح توسعه و ترویج ورزش دارت به عنوان یک رشته ورزشی همگانی و قهرمانی،تقویت فعالیت های ورزشی در جامعه کارگری و توسعه رقابت های سالم بین ورزشکاران این رشته و  فراهم نمودن زمینه های لازم جهت شناسایی و تقویت استعدادهای قابل توجه در مقوله پرورش مهارتها تا سطح قهرمانی می باشد. 

وی با بیان اینکه لیگ برتر دارت در اردیبهشت ماه و به مناسبت روز کارگر برگزار خواهد شد  افزود:برای نخستین بار است که یک رشته انجمن ورزشی کارگران دارای لیگ برتر می شود.

فراهانی با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ به عنوان یکی از اقدامات مهم و موثر در پیشبرد ورزش قهرمانی دارت و همچنین برای بالا بردن سطح کیفی بازیکنان مطرح می شود ادامه داد:رشته ورزشی مفرح و جذاب دارت به لحاظ ویژگی های خاص خود از جمله ورزش هایی محسوب می شود که در اکثر اوقات به صورت انفرادی و دوبل و برای افراد درهر رده سنی قابل اجراست.

وی افزود : برآن شدیم تا با یک برنامه ریزی دقیق ، اولین دوره لیگ را در سال ۱۴۰۱ رقم بزنیم تا گامی مثبت در پیشبرد سطح کیفی بازیکنان کارگری کشور داشته باشیم.

در این مراسم بیژن خراسانی نایب رییس و مرتضی اسماعیلی دبیرکل فدراسیون و احمد اسناوندی معاون مدیرکل امور ورزشی نیز حضور داشتند.

256 251

کد خبر 1607556

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر پیامی را صادر کرد متن پیام به این شرح است:

جامعه کارگری بعنوان نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک اقتصاد کشور، بعنوان اولویت اساسی و یکی از ارکان رشد، تعالی و پیشرفت جامعه و استقلال و خودکفایی ملی محسوب می شود.

کارگران با عزمی راسخ و اراده ای سترگ، مبنای تحقق آرمان های امام راحل (ره) و راهبرد مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم بوده و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت شکوفایی انقلاب اسلامی ایران بر پایه ی تلاش و همت آنان استوار است و خوشبختانه تجربه ی تاریخی ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جامعه عظیم کارگری کشور در جریان انقلاب مردمی ایران اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه های حساس و مختلف کشور تاکنون نقش سازنده و بی بدیل داشته و در نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سعی و کوشش وافر و به سزایی به انجام رسانده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری استان سمنان تبریک عرض نموده و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران میهن اسلامی، امیدوارم با حرکت جهادگونه، همراه با خلاقیت و نوآوری این قشر عظیم، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

کد خبر 6092869

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند