Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@15:53:29 GMT

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در محل

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۱۰۸۶

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در محل

این شرکت، تعمیرات یخچال را در محل شما بدون نیاز به جابجایی یخچال، و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. اگر شما هم در تهران نیاز به تعمیر یخچال در محل دارید، همین حالا با شرکت ریک سرویس تماس بگیرید، تکنسین سیار این شرکت همه روزه حتی روز های تعطیل در تمام مناطق تهران، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید، در مرکز ریک سرویس، همراه با عیب یابی دقیق و به صورت کاملاً دقیق انجام می‌شود. تنها کافیست با شرکت ریک سرویس تماس بگیرید و سفارش تعمیر یخچال در منزل را ثبت نمایید تا تکنسین سیار ریک سرویس، در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر شود.

تعمیر یخچال سامسونگ در محل

یکی از خدمات تخصصی شرکت ریک سرویس، تعمیر یخچال سامسونگ می‌باشد.

یخچال فریزر های سامسونگ در ایران طرفداران زیادی دارد، بنابراین افراد زیادی ممکن است نیاز به تعمیرات یخچال و ساید بای ساید سامسونگ در محل داشته باشند.

همچنین همانطور که می‌دانید، در زمان خرابی یخچال فریزر، جابجایی یخچال فریزر، امری بسیار دشوار و پر هزینه می‌باشد.

اما مرکز ریک سرویس امکان تعمیر یخچال سامسونگ در محل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید تنها با یک تماس تلفنی ساده، سفارش تعمیرات یخچال در محل را ثبت نمایید.

همچنین تکنسین شرکت ریک سرویس، در کمترین زمان ممکن، و قبل از اینکه سرمای داخل یخچال و فریزر از بین برود در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال سامسونگ را انجام می‌دهد.

این شرکت با استفاده از ابزار و تجهیزات دقیق و به روز، عیب یابی های لازم را انجام داده و سپس تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ را به صورت کامل انجام می‌دهد.

شرکت ریک سرویس تمام تعمیرات خود را به مدت ۱ سال به صورت کتبی گارانتی می‌کند.

پس اگر می‌خواهید تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ را با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید، با خیال راحت انجام این کار را به شرکت ریک سرویس بسپارید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل

یخچال فریزر های جنرال الکتریک، ساخت کشور امریکا بوده و تعمیرات آن نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد.

همچنین دسترسی به قطعات اصلی این یخچال فریزر ها کمی دشوار است، اما شرکت ریک سرویس، دسترسی به تمام قطعات اصلی و با کیفیت یخچال جنرال الکتریک دارد. یکی دیگر از خدماتی که در شرکت ریک سرویس به صورت تخصصی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود، تعمیر یخچال جنرال الکتریک می‌باشد. پس اگر شما هم در هر نقطه از تهران، نیاز به خدمات تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک دارید، همین حالا با ریک سرویس تماس بگیرید.

در شرکت ریک سرویس امکان تعمیر فوری یخچال جنرال الکتریک وجود دارد و تکنسین تعمیرکار در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر شده و آن را تعمیر می‌کند. شرکت ریک سرویس با بهره گیری از تکنسین سیار در سرتاسر تهران، هر روز از ۸ صبح الی ۱۲ شب در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

بنابراین شما می‌توانید به صورت فوری و قبل از اینکه سرمای داخل یخچال و فریزر از بین برود، تعمیر یخچال جنرال الکتریک را توسط تکنسین متخصص ریک سرویس انجام دهید. علاوه بر این شما می‌توانید برای مشاوره تلفنی رایگان و اطلاعات بیشتر درباره تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در محل با این شرکت تماس بگیرید.

تعمیر ساید سامسونگ تهران

شرکت ریک سرویس واقع در تهران بوده و تمام خدمات خود را در تمام نقاط تهران به شما عزیزان ارائه می‌دهد. تعمیر ساید سامسونگ تهران نیز در شرکت ریک سرویس در محل شما و توسط تعمیرکاران متخصص انجام می‌شود.

اگر شما سفارش تعمیرات یخچال ساید سامسونگ در محل را در ریک سرویس ثبت نمایید، تکنسین تعمیرکار در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و این کار را انجام می‌دهد. تعمیرات ساید سامسونگ، نیازمند ابزار و تجهیزات تخصصی دارد و باید حتما توسط تکنسین متخصص و با تجربه انجام شود تا از بروز آسیب های بزرگتر جلوگیری شود.

زیرا ساید بای ساید سامسونگ، دارای امکانات پیشرفته ای می‌باشد و تعمیرات آن نیز پیچیده تر بوده و نیاز به ابزار تخصصی دارد. یخچال ساید سامسونگ دارای برد الکترونیکی بوده و باید در هنگام تعمیرات، برد اصلی یخچال سامسونگ نیز مورد بررسی قرار گیرد. برد اصلی قطعه ای گران و پیچیده می‌باشد. بنابراین بهتر است عیب یابی و تعمیر آن توسط تکنسین متخصص و دوره دیده انجام شود. تعمیرکاران شرکت ریک سرویس، در محل شما، عیب یابی و تعمیر برد اصلی ساید بای ساید سامسونگ را انجام می‌دهد. بنابراین برای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در محل با ما تماس بگیرید.

تماس با ریک سرویس

چنانچه نیاز به تعمیر یخچال داشتید، می‌توانید همه روزه حتی روز های تعطیل، از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با ما تماس بگیرید.

تا در سریع ترین زمان ممکن، تکنسین تعمیرکار را به محل شما اعزام کنیم.

همچنین لازم به ذکر است که تمام تعمیرات ریک سرویس دارای ۱ سال گارانتی می‌باشد.

آدرس : 
تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری طوبی، طبقه ۲، راهرو G، واحد ۴۱۴

تلفن ها :

۰۲۱-۴۴۷۶۵۳۶۵ ۰۲۱-۴۴۳۶۲۸۱۹ ۰۹۱۲-۲۶۸۳۳۰۱ کد خبر 1607506

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یخچال جنرال الکتریک تعمیر یخچال سامسونگ ساید بای ساید سامسونگ در محل تعمیرات یخچال ساید سامسونگ انجام می دهد یخچال فریزر تماس بگیرید شما عزیزان زمان ممکن عیب یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • سرقت برای انتقام!
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)