Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، محسن منصوری استاندار تهران در آیین معارفه فرماندار شمیرانات ضمن تسلیت شهادت امام موسی الکاظم(ع) و عرض ارادت به ساحت شهیدان به ویژه شهدای هسته‌ای و شهید فخری‌زاده به عنوان نماد جهاد علمی اظهار کرد: مبنای ما برای برگزاری آیین معارفه فرمانداران در استان تهران در اماکن مقدس برگرفته از اصول حکمرانی اسلامی است و بر این اساس علاوه بر عرض ارادت به امامزادگان واجب التعظیم، فرماندار را در جمع مردم معرفی می کنیم و باید یادمان باشد که محل معارفه در بین مردم و محل خدمت هم باید بین مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه نصب العین مسئولین استانداری در انتخاب فرمانداران و مدیران است، به علاوه فرماندار جدید شمیرانات دارای رشادت مدیریتی و به معنای واقعی کلمه یک جوان گام دومی انقلاب است و با توجه به اهمیت شمیرانات تصمیم بر این شد که از ایشان در این منصب استفاده کنیم.

منصوری تاکید کرد: عمل مخلصانه و خدمت صادقانه در کنار داشتن تفکر مومنانه فرمانداران برای ما مهم است، فرماندار در درجه اول مکلف به نوکری و دوم ملزم به کار جهادی و شبانه روزی برای مردم است و باید با تعامل با ارکان اجرایی شهرستان مشکلات مردم را حل و فصل کند.

وی سپس گفت: شمیرانات شهرستانی کاملا خاص، حساس و پرظرفیت است و فرماندار جدید این شهرستان با سوابق درخشان در حوزه های اجتماعی و وزارت کشور به فضل خدا در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی این شهرستان حرکت می کند.

استاندار تهران تصریح کرد: شاید شهرستان شمیرانات در حوزه های اقتصادی و سیاسی مشکلاتی داشته باشد، اما این مشکلات اگرچه که مهم هستند ولی اولویت ما در این شهرستان نیست بلکه اولویت اصلی ما در شمیرانات مسائل فرهنگی و اجتماعی است که رفع این مشکلات در درازمدت باعث افزایش سرمایه اجتماعی و به تبع آن افزایش مشارکت سیاسی در این شهرستان خواهد شد.

منصوری همچنین افزود: باید با کار شبانه روزی در شهرستان شمیرانات که شهرستانی اصیل است رضایتمندی مردم را رقم بزنیم.

استاندار تهران در ادامه از انتصاب سرپرست جدید بخشداری لواسانات خبر داد و گفت: امروز همزمان با معارفه فرماندار جدید شهرستان شمیرانات از همین تریبون بخشدار جدید لواسانات را نیز معارفه می کنم.

گفتنی است در پایان ایین مراسم احکام ذاکریان سرپرست فرمانداری شمیرانات و مبارکی سرپرست بخشداری لواسانات توسط پدر شهیدان احمدی،فرزانه و احمدی اعطا شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شمیرانات فرماندار شمیرانات استاندار تهران معارفه فرماندار استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است