Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه احیای واحدهای راکد در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ستاد احیای واحدهای راکد برای تسهیل تولید و بازگشت ١۴٨ واحد راکد استان سمنان به چرخه تولید ایجاد شده است. 

وی افزود: تاکنون ٣١ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند و این واحدها مشکلات تامین مواد اولیه، بدهکاری به بانک ها، در تملک بانک و مشکلات مدیریتی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هاشمی ادامه داد: احیای واحدهای تولیدی استان سمنان در راستای رونق تولید، معیشت مردم، رونق اقتصاد و کسب و کار مردم صورت می گیرد. 

وی اضافه کرد: با همکاری دستگاه های نظارتی و دستگاه های اجرایی  و بخش خصوصی و بانک‌ها به دنبال احیای واحدهای راکد در ١٩ شهرک صنعتی استان سمنان هستیم. 

به گزارش ایرنا، در دوازدهمین جلسه احیای واحدهای راکد مشکلات سه واحد تولیدی و صنعتی استان بررسی و رسیدگی شد./

برچسب‌ها سال تولید پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها سمنان رونق تولید سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان پروندهٔ خبری تولید و رونق اشتغال استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سمنان رونق تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سمنان رونق تولید سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان احیای واحدهای راکد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود