Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای گیلان در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، برنامه ریزی برای پوشش برنامه‌های محیط زیستی را یک دغدغه و اولویت نام برد.

باقر باقرزاده همچنین از آمادگی کامل صدا و سیمای گیلان برای پخش تیزر‌ها و کلیپ‌های آموزشی درباره آتش سوزی، تالاب، مدیریت صحیح پسماند و آگاهی مردم از پیامد‌های تخریب محیط زیست استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان نیز در این دیدار از نگاه نو و آگاهی بخشی صدا و سیما به مقوله حفاظت محیط زیست و اهتمام مدیران و برنامه سازان به حفظ عرصه‌های طبیعی و زیست بوم استان قدردانی کرد.

رضا زمانی گفت: برنامه‌هایی که از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود عامل افزایش آگاهی مردم و ایجاد انگیزه در آنان برای توجه مضاعف به محیط زیست است.

بیشتر بخوانید

پویش نجات رودخانه‌های زرجوب، گوهررود و تالاب بین المللی انزلی در گیلان راه اندازی می‌شود  تخریب منابع طبیعی در شمال کشور به معضل تبدیل شده است 

به گفته او بالا رفتن سطح برنامه ها، وجود نگرش جدید و تأثیرگذار و تلاش دلسوزانه اصحاب رسانه استانی باعث ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیمای گیلان تخریب محیط زیست منابع طبیعی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی

 به دنبال فراخوان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز و انجمن‌های محیط زیستی مبنی بر پاکسازی ساحلی رودخانه کارون و دعوت از عموم شهروندان اهوازی جهت مشارکت در این برنامه تعدادی از فعالان و دوستداران طبیعت نسبت به پاکسازی محیط اقدام نمودند.

صغری رستمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از حضور داوطلبانه دوستداران محیط زیست در این برنامه گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها در راستای فرهنگ سازی برای توجه به مقوله پسماند و جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیست است و خواستار مشارکت همه اقشار جامعه در این گونه حرکت‌های زیست محیطی شد.

وی افزود: امروزه یکی از مهمترین معضلات در بخش پسماند در استان، کشور و حتی جهان، پلاستیک است که باید برای کاهش آن و جایگزین با موادی که سریعتر تجزیه و آسیب کمتری به محیط زیست بزنند، اقدام کنیم.

رستمی ادامه داد: باید به کودکان یاد داد که ما نه تنها زباله‌ها را در طبیعت رها نمی‌کنیم، بلکه زباله‌های رها شده را هم جمع آوری می‌نماییم تا طبیعت زیبایمان را از وجود ناپاکی‌ها پاکسازی نماییم.

 این مراسم از کوچکترین فعال محیط زیست نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان