Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین که بعد از ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به منظور کمک به بنگاه‌هایی که در شرایط تحریم می‌توانند به توسعه اقتصادی کمک کنند و نیاز به حمایت دارند تا بتوانند در مسیر خود نقش آفرینی کاملی داشته باشند فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با اشاره به شرکت‌هایی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند اظهار کرد: یک شرکت دانش بنیان لوازم خانگی، یک شرکت دانش بنیان فعال در زمینه تولید بذر که در زمینه نیازهای جدی کشور فعالیت دارد ومی تواند در کاهش موضوع ارز بری در کشور تأثیر گذار باشد و نیز یک شرکت فعال در زمینه تولیدات الکترونیکی از جمله موضوعاتی طرح شده هستند که تلاش می‌کنیم به درخواست‌های آنها پاسخ مطلوب دهیم.

وی با اشاره به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده از سوی شرکت‌ها عنوان کرد: عمده مشکلات، درخواست‌ها و نیازهای این شرکت‌ها در زمینه تأمین زیرساخت‌ها و تأمین اراضی دارای ظرفیت‌های تولیدی برای افزایش حجم فعالیت‌ها است که در دستور کار جدی ما قرار دارند تا بتوانیم اراضی جدید را به فضای صنعت و تولید استان اضافه کنیم.

این مسئول ادامه داد: تأمین مالی نیز از دیگر درخواست‌های جدی تولیدکنندگان است، و تاکید ما در این زمینه این است که چون بیشتر این تولیدکنندگان در فضای دانش بنیان و تجربه فضاهای جدید قدم بر می‌دارند در تأمین مالی نیز به فکر روش‌های جدید در تأمین نازهای مالی خود باشند و روش‌هایی نظیر تأمین مالی در زنجیره ارزش و ابراز های جدید موجود در بازارهای سرمایه بهره ببرند و یا روش متداول تسهیلات بانکی که در آن زمینه نیز برنامه ریزی می‌شود تا بتوانیم از ظرفیت محدود بانک‌ها تأمین منابع را انجام دهیم.

اعلایی با تاکید بر لزوم حمایت از کالاهای تولیدی در داخل کشور ابراز کرد: طبق قانون اگر این امکان وجود داشته باشد که محصولی به صورت داخلی و با کیفیت مطلوب تولید شود واردات آن کالا ممنوع است و ما نیز در نظر داریم این موضوع را در جهت حمایت از واحدهای تولیدی استان پیگیری کنیم تا محصولاتی که در کشور و در استان ما تولید می‌شود بازار بهتری برای عرضه داشته باشند.

استاندار قزوین در خاتمه گفت: لازم است که جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به تعداد بیشتری برگزار شود تا انشاالله بتوانیم خدمات مناسبی را در زمینه رشد اقتصادی ارائه کنیم.

وی ادامه داد: امروز تیم اقتصادی استان قزوین یک مجموعه همراه، تحولی و ریسک پذیر است که با استفاده از دیدگاه و ظرفیت آنها روزهای پیش رو انشاالله روزهای توسعه و رونق کسب و کارها در استان قزوین خواهد بود.

کد خبر 5435100

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مهدی اعلایی استاندارقزوین شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی جهاد تبیین گرگان درخواست ها تأمین مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟