Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر وحید حسینی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان، یکی از ویژگی های ممتاز این شهرستان را بهره مندی از وجود خیرین فعال در حوزه سلامت دانست.

وی این شهرستان را مرکز علم، فقاهت و مجاهدت خواند که اساتید بزرگی را به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود به پیشینه این شهرستان در حوزه مشارکت خیرین سلامت اشاره کرد که موجب نام آوری در سطح کشور و در مجموعه وزارت بهداشت شده است و افزود: خداوند برکت و نعمتی را به خیرین سلامت اعطا کرده که توان خود را در زمینه رفع حیاتی ترین نیاز مردم به کار گیرند و در این زمینه از آنان می خواهیم این مشارکت ها بر اساس نیازسنجی دانشکده باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشارکت خیرین در زمینه ماندگاری بیشتر پزشکان و متخصصان را از جمله اولویت هایی خواند که در حال حاضر در این شهرستان نیاز است مورد توجه قرار گیرد.

او همچنین با تجلیل از شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و به ویژه شهید خرازی که امروز سالروز شهادت اوست، بر سرمشق گیری از این شهدا و پاسداشت خون آنان در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در ادامه با بیان اینکه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه به صورت مستقل اداره می شوند، نسبت به حمایت مجموعه علوم پزشکی شیراز از پیشبرد اهداف سازنده و ارتقای کیفی خدمات در دیگر مراکز علمی و دانشگاهی اعلام آمادگی کرد.

دکتر حسینی اظهار کرد: از جمله زمینه های پیشنهادی برای توسعه علمی در دو دانشکده علوم پزشکی لارستان و گراش، پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و دندانپزشکی، به صورت مشترک است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در صورت اجرایی شدن از این اقدام حمایت می کند.

او لارستان را از بهترین نقاط استان در زمینه خدمات تخصصی درمانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد شاهد توسعه این امر با مشارکت خیرین سلامت باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز خود را سرباز و در خدمت مردم استان معرفی کرد که تا حد توان و در حیطه اختیارات می کوشد تا خدمات حوزه سلامت با کیفیت بیشتر و با هدف رفع نیازهای مردم ارائه شود.

در این آئین دکتر «سلمان پور» به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد.

کد خبر 5434831

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز وحید حسینی خیرین سلامت ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا عکس استانها اردبیل ایلام خراسان رضوی گرگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه