Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:37:09 GMT

توزیع ۱۰۰ هزار اصله نهال رایگان در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۲۱۴۳

توزیع ۱۰۰ هزار اصله نهال رایگان در چهارمحال و بختیاری

محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هفته درختکاری، اظهار کرد: ۱۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر آماده توزیع در چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه این نهال‌ها به صورت رایگان توزیع خواهد شد، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۴۵۰ هزار اصله نهال در نهالستان‌های استان تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری به پویش «ایران سرسبز، ایران قوی»، «هر ایرانی یک درخت» و هر «شهید هزار نهال» اشاره کرد و گفت: کلیه نهادها و دستگاه‌ها که محلی را برای کشت نهال در نظر گرفته باشند می‌توانند از منابع طبیعی نهال رایگان تحویل بگیرند.

وی مطرح کرد: «زبان گنجشک»، «کاج»، «سرو»، «سنوبر»، «گلابی وحشی» و «بادام تلخ» از جمله نهال‌های در نظر گرفته شده برای کاشت در هفته درختکاری است.

معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پویش‌های درختکاری با مشارکت آحاد مردم اجرایی می‌شود، افزود: کشت نهال از ۹ اسفندماه در استان آغاز و تا ۱۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5435072

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته درختکاری محمد رضا محمدی منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری کاشت نهال و درخت ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی جهاد تبیین گرگان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر