Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، «سیدمهدی طباطبایی» مدیرعامل موسسه توسعه و تعاون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان روز گذشته حکم سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی سلفچگان را برای حسین عبداللهی مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب آرمان صادر کرد.

این انتصاب در فضای مجازی خبرساز شد و علی فردوسی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم طی توییتی نوشت: "با وجود اهتمام استاندار قم برای بازگرداندن حکمرانی به مردم، مقصران وضع موجود برای ادامه ارتزاق از بیت‌المال شبانه احکام غیرقانونی صادر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر به نفع مردم اتفاق خواهد افتاد."

حالا و پس از گذشت تنها یک روز از این انتصاب عجیب، محمدحسن نادری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل موسسه توسعه و تعاون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، انتصاب عبداللهی را بدون مجوز و برخلاف آیین‌نامه دانشگاه اعلام نمود و تصریح کرد که این حکم هیچ ارزش قانونی ندارد.

در نامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با اشاره به مخالفت کارگروه انتصاب این دانشگاه، آمده است: «صدور حکم سرپرستی برای ایشان (عبداللهی) بدون مجوز دانشگاه، برخلاف آیین‌نامه انتصابات دانشگاه و تخلف آن دستگاه می‌باشد و حکم صادره هیچ ارزش قانونی ندارد.»

لازم به ذکر است حسین عبداللهی از چند سال قبل تاکنون عضو هیئت مدیره موسسه توسعه و تعاون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است.

انتهای پیام/۷۸۰۳۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی صدور حکم غیرقانونی سلفچگان علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال