Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:52:01 GMT

مصطفی هاشمی: مسئولیت سختی بر عهده من بود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۲۷۱۷

مصطفی هاشمی: مسئولیت سختی بر عهده من بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازی‌های سختی پیش رو داشتیم و مسئولیت سنگینی بود اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی مقابل سوریه در پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳، در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و ابتدا می‌خواهم از بازیکنان تشکر کرده و به آن‌ها افتخار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه هفته به قدری خوب بودند و تعهد کاری داشتند که در این فضای سخت موجود در بسکتبال ایران من را شرمنده کردند.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اگر این فضای سنگین نبود راحت‌تر بازی کرده و راحت‌تر می‌بردیم، اما خب وقتی یک مسئولیت را پذیرفته‌اید باید تا پایان، پای کارهای خود بایستید. مسئولیت سختی بر عهده بنده بود چون زمان و مکان دو بعد تعیین کننده هستند. مهم است که شما کی و کجا کار می‌کنید.

او درباره دلیل نزدیک شدن بازی مقابل سوریه توضیح داد: بازی سختی بود و کار سخت شد.

هاشمی درباره دلیل خط خوردن کامرانی شب قبل بازی نیز گفت: یک مقدار پای ایشان درد می‌کرد و صلاحدید ما این بود که ایشان نباشند. به فکر سلامتی او بودیم، مهدی بازیکن بزرگی است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفي هاشمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم

آنژ پوستکوعلو از این که تیمش روحیه رقابت را نداشته، ناامید است.

طرفداری | تاتنهام در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل چلسی دبل شد. 

با شکست 2-0 مقابل چلسی، امیدهای تاتنهام به کسب سهمیه لیگ قهرمانان تقریبا از بین رفته است. آن‌ها در حالی با یک بازی کمتر در فاصله 7 امتیازی استون ویلا قرار گرفته‌اند که طی دو هفته آینده باید به مصاف لیورپول و منچسترسیتی بروند. در روزی که شاگردان پوستکوعلو یک نیمه بسیار بد و یک نیمه نسبتا خوب را ارائه کرده بودند، آن‌ها مانند سایر بازی‌های فصل روی ضربات شروع مجدد عملکرد ناامیدکننده‌ای به نمایش گذاشتند. آنژ پوستکوعلو در اولین واکنش به بازی گفت:

شب خوبی نبود. ما با و بدون توپ فاقد تعهد و جنگندگی واقعی بودیم. 

شب خوبی نبود و منصفانه است که بگوییم اصلا به آن نوع فوتبالی که انتظار داشتم نزدیک نشدیم و آن ذهنیتی که می‌خواستم را نداشتیم. مسئولیت این موضوع با من است و در نهایت من کسی هستم که بازیکنان به زمین می‌فرستم و برای بازی آماده می‌کنم. ما خیلی از عملکرد مورد انتظار فاصله داشتیم. باید به خودم نگاه کنم و ببینم چگونه تيمم را برای این کار آماده می‌کنم.

 

پوستکوعلو چه نظری در مورد کسب سه شکست متوالی در دوران مربیگری‌اش دارد؟

این اتفاق قبلا افتاده است. من به این شکل به اعداد و آمار شکست فکر نمی‌کنم. همانطور که گفتم، مسئولیت من این است که هر بازی تیم را طوری آماده کنم که به سطوح خاصی برسیم. امروز این کار را انجام ندادیم، پس این مسئولیت بر عهده من است و باید آن را درست کنم.

چرا جیمز مدیسون در ترکیب اولیه قرار نداشت؟ 

احساس کردم نیاز به تجدید قوا در تیم داریم. فکر می‌کردم امروز به بازیکنان با تحرک زیاد نیاز داریم، زیرا حریف به طور واضح خط حمله سه یا چهار نفره بسیار سیال و سریعی دارد. فکر کردم که در خط هافبک به بازیکنانی با تحرک بیشتر نیاز داریم. باید بگویم این استراتژی جواب نداد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم