Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر کلانتری یکشنبه شب درجمع خبرنگاران افزود:بازی جان‌داری مقابل نفت آبادان در هفته هجدهم انجام دادیم و فرصت های خوبی هم ایجاد کردیم، به دنبال آن هستیم با یک بازی هجومی حریف را شکست و دل هواداران را شاد کنیم.

وی اضافه کرد: همه تیم ها شرایط حساسی دارند برای همین هم، داوران باید دقت بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری یادآور شد: ایمان صادقی دروازه بان تیم ما، مقابل استقلال تهران خوب انجام وظیفه کرد، با توجه به اینکه ما هم می‌توانستیم در آخرین لحظات بازی، گل مساوی را به استقلال بزنیم اما مهاجمان ما دقت لازم را نداشتند.  

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: برای بازی مقابل پیکان، فرزان دانا محروم (چهار کارته) است، از طرفی سیروان قربانی و محمد کاظمی هم مصدوم هستند که به این بازی نمی رسند اما سایر بازیکنانم شرایط خوبی دارند.  

همچنین سرمربی تیم پیکان تهران به دلیل اینکه پرواز آنها ساعت ۲۰ به شیراز می رسد از خبرنگاران برای نرسیدن به کنفرانس خبری عذر خواهی کرد.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران از هفته بیستم مسابقات فوتبال برتر باشگاه های کشور دوشنبه نهم اسفند ماه در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی تیم استقلال تهران با ۴۷ امتیاز در رده نخست قرار دارد و تیم پرسپولیس با ۴۲ و سپاهان اصفهان هم با ۳۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

تیم پیکان با ۲۹ امتیاز پنجم است و فجر سپاسی هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاده و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

در رقابت های  فوتبال برتر دوره بیست و یکم ۱۶ تیم  شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

نفت مسجد سلیمان با ۱۱ و پدیده مشهد با هشت امتیاز در خطر سقوط قرار دارند هر چند تا پایان لیگ ۱۱ بازی دیگر باقی مانده است.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز تیم فوتبال پیکان فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال سپاسی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

کد خبر 6089332 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان