Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال فجر و پیکان پیش از دیدارشان در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی خودروسازان برابر فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: هفته قبل با وجود اینکه مستحق پیروزی بودیم، نتوانستیم در بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم. فجر سپاسی هم در خانه حریفی سرسخت و تیم منسجمی است و فکر می‌کنم فردا روز خیلی سختی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم زمین حافظیه اجازه دهد که دو تیم فوتبال خوبی بازی کنند. ما در  آنالیزی که داشتیم دیدیم که تیم فجر هم فوتبال هدفمندی را بازی می‌کند. امیدوارم یک روز خوب برای بازیکنان ما باشد و کمترین اشتباه را داشته باشیم.
وی ادامه داد: ما طی روزهای گذشته چند مصدوم از ناحیه مچ پا داشتیم که احتمال غیبت آنها در بازی فردا وجود دارد، ولی با همه این شرایط امیدواریم که یک روز خوب داشته باشیم و در نهایت ببینیم نتیجه چه می‌شود.

کلانتری: در شرایط عادلانه رتبه ما این نبود

علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فجر سپاسی شیراز و پیکان اظهار داشت: بازی با پیکان می‌تواند بازی سختی برای هر دو تیم باشد. تیم پیکان نتایج خوبی گرفته و جایگاهش در جدول خوب است. ما هم مانند بازی‌های قبل تلاش می‌کنیم یک بازی جان‌دار مثل بازی با صنعت نفت انجام دهیم. ان‌شاءالله نتایج قبل را جبران کنیم، هم موقعیت‌های زیاد خلق کنیم و هم به گل برسیم و سه امتیاز خانگی را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.
وی ادامه داد: من تا به الان درباره داوری صحبت نکرده‌ام، اما توقع دارم در این شرایط حساسی که همه تیم‌ها دارند، عدالت رعایت شود. اگر عدالت برقرار شده بود وضعیت ما در جدول بهتر بود. خواهش من این است که داوران قضاوت خوبی داشته باشند. وقتی بازی با استقلال را نگاه می‌کنیم و آن خطای وحشتناکی که در محوطه جریمه ما روی بازیکن‌مان انجام شد و راحت از آن صحنه گذشتند، ولی یک دست کوچک به بازیکن حریف در محوطه 18 قدم‌شان می‌خورد سریع خطا می‌گیرند، یک مقدار شرایط سنگین می‌شود. در بازی با استقلال دروازه‌بان ما سه چهار توپ را از درون دروازه درآورد و ما به این موضوع اذعان داریم، ولی باز اگر عدالت برقرار می‌شد ما ضربه نمی‌خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پاسخ به این سؤال که «پیکان نسبت به نیم‌فصل اول چقدر تغییر کرده است؟»، گفت: ما بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و بهتر است درباره نکات فنی پیکانی‌ها الان صحبت نکنیم. این تیم یک تفاوت‌های کوچکی نسبت به قبل دارد، ولی خیلی زیاد نیست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی جان‌دار انجام دهیم.
کلانتری درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا تصریح کرد: بازیکن محروم ما فرزان داناست. دو بازیکن مصدوم هم داریم که سیروان قربانی و محمد زینالی هستند و به بازی با پیکان نمی‌رسند.
وی راجع به اینکه فجر سپاسی در چند بازی گذشته شادابی قبل را نداشته است، خاطرنشان کرد: شما بازی با صنعت نفت را دیدید؟ در بازی با استقلال هم که این تیم به‌عنوان صدرنشین لیگ بازی می‌کرد و اشتباهی هم که در صحنه گل استقلال به وجود آمد اگر بازیکن ما توپ را دفع می‌کرد ممکن بود بازنده نباشیم یا اگر در دقیقه 93 آن توپ را ما گل می‌کردیم بازی مساوی می‌شد. ما سعی می‌کنیم نمایش‌مان مقابل صنعت نفت آبادان را تکرار کنیم و یک بازی روان‌تر و جذاب‌تر به نمایش بگذاریم. ما در تمرینات گذشته هم روی فاصله بین خطوط تیم‌مان کار کردیم تا ان‌شاءالله در بازی‌های آینده فاصله خطوط‌مان را هم کم کنیم.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!

به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در پایان بازی با هوادار در جام حذفی که با برتری هوادار به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب هوادار بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما همانطور که به تیم هوادار بابت نتیجه و صعودشان تبریک می‌گویم، تیم و بازیکنان شایسته خودم را هم تحسین می‌کنم. اگر کم تجربگی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان نبود، مشکلات بیشتری برای هوادار درست می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. شاید این کم تجربگی بچه‌های ما بود و شاید در خط جلو اعتماد به نفس نداشتیم. ما کار را از عقب زمین خوب شروع کردیم و جلو آمدیم و در محوطه ۱۸ قدم شانس‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بالاخره جام حذفی است و شرایط این مسابقات به همین شکل است.

کلانتری تاکید کرد: زمانی که بازی ۲-۱ بود، احساس من این بود که می‌توانستیم به گل برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم. جا دارد باز هم به تیم هوادار تبریک بگویم. انشالله که در ادامه داه موفق باشند.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: دو صحنه بود که انشالله به قول آقای پیروانی من اشتباه کنم. در صحنه اول دروازه‌بان خروج کرده و توپ ارسال شده و مهاجم ما توپ را با سر می‌زند اما دروزاه‌بان برخورد شدید با او داشت. آقای داور سوت زد و من فکر کردم پنالتی گرفت ولی ضربه غیرمستقیم به سود حریف داد. یک صحنه دیگر هم اتفاق افتاد که مهاجم ما شارژ شد اما باز هم نگرفتند. من بحثی نمی‌کنم که خدایی نکرده موردی پیش نیاید اما این دو صحنه مشکوک بود. باز هم من فیلم را می‌بینم و انشالله اشتباه کرده باشم.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق