Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@03:32:18 GMT

شاگردان محمد ربیعی به شاگردان قلعه نویی می رسند؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۳۲۴۵

تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که دیدار رفت بازی 2 تیم در رفسنجان به تساوی 1-1 منجر شده است

در نیم فصل اول لیگ برتر تیم های استقلال، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، هوادار و پدیده تنها تیم هایی بوده اند که در نیم فصل اول برابر پرسپولیس بازنده نبوده اند.

 به گزارش طرفداری، پرسپولیس با تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در نیم فصل دوم بازی کرده است و آلومینیوم اراک را شکست داده است و با تیم گل گهر سیرجان به تساوی رسیده است، در این میان گل گهر در هر 2 بازی رفت و برگشت را با پرسپولیس مساوی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در حال حاضر گل گهر، مس رفسنجان، استقلال، هوادار و پدیده تنها تیم هایی هستند که برابر پرسپولیس شکست نخورده اند، در این میان امکان دارد پرسپولیس برابر مس، استقلال، پدیده و هوادار برنده باشد اما تنها تیمی که برابر پرسپولیس به طور قطع هر 2 بازی رفت و برگشت را بدون باخت سپری کرده است، فعلا تیم گل گهر سیرجان است.

آیا مس رفسنجان، می تواند در بین تیم های بی شکست برابر پرسپولیس به گل گهر سیرجان بپیوندد؟ اگر آنها برابر پرسپولیس در تهران بازنده نباشند، به امیر قلعه نویی و شاگردانش در بین تیم های بی شکست برابر پرسپولیس اضافه خواهد شد.

مس رفسنجان اگر به پیروزی مقابل پرسپولیس برسد هم تنها تیمی است که 4 امتیاز در یک فصل از سرخپوشان گرفته است.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر پرسپولیس گل گهر سیرجان مس رفسنجان تنها تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود