Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسلامشهر که با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و مدیران ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: جذب اعتبارات از بودجه‌های ملی و استانی با پیگیری‌های مستمر مدیران دستگاه‌های شهرستانی از مدیران و مجموعه‌های بالادستی امکانپذیر بوده و محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با انتقاد از عدم پیگیری برخی از مسئولین برای جذب اعتبارات تخصیصی از استان، افزود: برای جذب اعتبارات باید پیگیری های جدی تری انجام شود، برای افزایش و جذب اعتبارات مورد نیاز دستگاه ها باید تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به کارگیری و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به سفرهای اخیر تعدادی از وزرا و مسئولین ملی به شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: در طی سه ماه گذشته با همکاری و همراهی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری، موضوعات و مشکلات شهرستان اسلامشهر در زمینه‌های مختلف به اطلاع مقامات و مسئولین ملی و کشوری رسیده که تعدادی از موضوعات به نتیجه رسیده و برخی از مسائل نیز در حال پیگیری و رسیدگی است.

فرماندار اسلامشهر گفت: در سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان اسلامشهر علاوه بر کلنگ زنی پروژه احداث ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر و بازدید از طرح بندر خشک آپرین در جلسه‌ای که با حضور برخی مسئولین استانی و ملی و مدیران دستگاه‌های شهرستان تشکیل شد، مسائل و مشکلات مختلف شهرستان در بیش از ۳۸ موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مصوبات بسیار خوبی هم گرفته شد و در حال پیگیری و نتیجه گیری است.

حبیبی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای جذب بودجه و اعتبارات مورد نیاز مجموعه تحت مدیریتشان پیگیری های مستمر و جدی تری داشته و تا جذب کامل اعتبارات از هیچ اقدامی دریغ نکنند و پیگیر مطالبات مردم منطقه و رفع مشکلات آنها باشند.

جذب ۳۷درصد از اعتبارات تخصیصی در اسلامشهر 

در ادامه این جلسه فراهانی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با ارائه گزارشی از وضعیت تخصیص و جذب اعتبارات ملی و استانی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: از مجموع ۷۸ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان اعتبارات شهرستان اسلامشهر قریب به ۳۷درصد تخصیص یافته و در بخش‌های مختلف از منابع و ردیف های گوناگون محقق و جذب شده است.

فراهانی افزود: سهم شهرستان اسلامشهر از محل اعتبارات متوازن از ۱۹۶ میلیارد تومان تخصیصی،  ۲۷ درصد جذب شده و از محل جرایم راهنمایی و رانندگی که مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این شهرستان اختصاص یافته به علت عدم تخصیص استانی هیچ مبلغی جذب نشده است.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خاطرنشان کرد: اعتبارات اختصاص یافته برای دستگاه‌های آموزش و پرورش، بهزیستی، ثبت احوال، فنی و حرفه ای و آب و فاضلاب به طور ۱۰۰ درصد تخصیص و جذب شده و در بقیه دستگاهها بین ۱۰ تا ۷۰ درصد این اعتبارات جذب شده است.

در ادامه جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسلامشهر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ارائه گزارشی از اعتبارات تخصیص یافته و جذب شده خواستار افزایش اعتبارات و رفع موانع پیش روی اجرای طرح های عمرانی در سطح شهرستان شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر اسلامشهر مدیران دستگاه شهرستان اسلامشهر اعتبارات تخصیص جذب اعتبارات برنامه ریزی جذب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است