Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شیراز، سید وحید حسینی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین تودیع و معارفه رؤسای دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: نقش ممتاز و تعیین کننده خیرین و نیک اندیشان قابل تحسین و تقدیراست و مشارکت مثال زدنی و حضور خیرین درساخت و توسعه فضاهای درمانی و بیمارستانی سبب شده تا منطقه لارستان و شهرهای جنوب فارس در کانون توجه مسئولان و مقامات عالی وزارت بهداشت بیش از پیش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پروژه های عظیم درمانی و بیمارستانی در منطقه جنوب فارس و شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز این منطقه را به یکی از قطب های مهم پزشکی در سطح کشور تبدیل کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشارکت خیرین در زمینه ماندگاری بیشتر پزشکان و متخصصان را یادآور شد و گفت: یکی از اولویت ها و نیازهای اساسی در حوزه مشارکت خیرین ایجاد زیرساخت های مناسب در این راستا باشد که به نظر می رسد شهرستان لارستان و شهرهای جنوبی فارس همچنان با این چالش مواجه هستند.

حسینی همچنین برای راه اندازی رشته های پزشکی و دندان پزشکی در دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش اعلام آمادگی کرد و از نیک اندیشان این خطه خواست در زمینه ایجاد زیرساخت های لازم در این زمینه همکاری و مشارکت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان هم در این آیین گفت: روحیه انقلابی و جهادی باید سرلوحه کار مسئولان و مدیرن اجرایی در هر منصب و مقامی باشد.

داریوش دهقان تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم رئیس جدید و مجموعه مدیریتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، رسیدگی به قشرهای محروم و رفع مشکلات و نیازهای بهداشتی و درمانی روستاها و مناطق دورافتاده باشد.

در این آیین محسن سلمان پور به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی و از خدمات بهزاد رضایی رئیس سابق این دانشکده قدردانی شد.

سه شهرستان لارستان، خنج و اوز زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان هستند.

شهرستان لارستان با هشت شهر و ۱۷۹ روستای دارای سکنه در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب‌ها دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان مراسم معارفه بهداشت و سلامت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه بهداشت و سلامت مراسم معارفه بهداشت و سلامت فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان