Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فضلی دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان با بیان اینکه از آذرماه سال جاری تمهیدات لازم برای تأمین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در پایان سال اندیشیده شد، اظهار کرد: در این راستا در دیماه و بهمن ماه حدود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۷۲ هزار تن نهاده از ابتدای سال تا کنون تأمین شده است، گفت: میزان این نهاده‌ها نسبت به سال گذشته افزایشی ۴۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان به وضعیت ذخایر استراتژیک استان همدان اشاره کرد و افزود: ۵ هزار تن کنجاله سویا، ۲۲ هزار تن ذرت، برنج تایلندی یک‌هزار و ۳۰۰ تن، برنج هندی ۶۵۰ تن، شکر ۱۵ هزار تن، گندم ۳۹ هزار تن، ۳۶۰ تن گوشت قرمز و یک هزار تن گوشت مرغ منجمد در انبارهای استان ذخیره شده است.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه استان همدان در مرغ منجمد برابر ۴۰۰ تن با قیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان و ۱۱۰ تن گوشت قرمز وارداتی است.

فضلی با تصریح بر اینکه در سال جاری سعی شد تا شبکه توزیع متفاوت از سال‌های پیش و به صورت مویگری تعاون روستا پیش رود، گفت: با این روند در دورترین روستاها نیز توزیع اقلام صورت می‌گیرد.

این مسئول از راه اندازی سامانه کالا رسان من در استان همدان نیز خبر داد و افزود: در این سامانه، ۱۱۰ قلم کالا موجود است که تعداد ۱۸ مورد آن را اقلام تنظیم بازاری شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سهمیه ۵ هزار و ۱۳۰ تنی برنج استان همدان بالغ بر ۲ هزار و ۱۳۰ تن آن توزیع شده است، اظهار کرد: مابقی این سهمیه نیز توزیع خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از اخذ سهمیه ۲۴۰ تنی روغن برای صنف و صنعت نیز خبر داد و افزود: دو هزار تن روغن خانوار نیز داریم و هم اکنون روغن در استان همدان اشباع شده است.

کد خبر 5435146

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فضلی همدان جهادکشاورزی همدان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی گرگان جهاد تبیین استان همدان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم