Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:17:31 GMT

برقراری خط پرواز مستقیم به کشور عراق از لرستان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۴۱۰۱

برقراری خط پرواز مستقیم به کشور عراق از لرستان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان خواستار برقراری خط پرواز مستقیم به کشور عراق از استان شد.

دکتر زیویار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و رئیس فرودگاه خرم آباد جلسه‌ای با کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و سرپرست ایران ایر در تهران برگزار و مسائل و موضوعات مرتبط با فرودگاه خرم‌آباد را مورد پیگیری قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان گفت: ظرفیت‌های فراوانی که در لرستان وجود دارد نقطه‌ی قوتی برای توسعه صنعت هوانوردی در این نقطه از کشور محسوب می‌شود.

زیویار در ادامه اظهار کرد: علاقه شدید مردم ولایتمدار لرستان به ائمه اطهار و موقعیت استراتژیک استان به لحاظ فاصله مناسب با کشور عراق، لزوم برقراری پرواز های زیارتی و عتبات عالیات را دوچندان می کند و می توان با برقراری خط پرواز مستقیم به کشور عراق از لرستان، به این خواسته مردم جامه عمل پوشاند.

وی در ادامه افزود: افزایش تعداد پروازهای روزانه در مسیر تهران- خرم‌آباد و پرواز به مشهد مقدس از دیگر مطالبات مردم استان است که برقراری آنها زمینه ساز توجه به ظرفیت‌های اقتصادی فرودگاه خرم آباد را فراهم می‌سازد.

استاندار لرستان در این دیدار تاکید کرد: فعال سازی پروازها در فرودگاه خرم‌آباد نقش مهمی در ایجاد ارتباط استان با سایر نقاط و تاثیر مستقیم بر توسعه و رونق اقتصادی خواهد داشت.

کاپیتان محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در ادامه ضمن تایید صحبت های استاندار لرستان گفت: ظرفیت‌ها و امکانات موجود در فرودگاه خرم آباد برنامه های فراوانی برای رونق این فرودگاه با توجه به موقعیت آن در غرب کشور و طبیعت بی نظیر، کشاورزی، صنایع تکمیلی و ظرفیت‌های جمعیتی، این استان را مستعد برقراری پروازهای کارگو به مقاصد خارجی می‌کند.

وی تصریح کرد: موضوعاتی مانند آمبولانس هوایی، پایش جنگل‌ها و منابع طبیعی، مرکز باروری ابرها در کشور، سر خط کردن مجدد ناوگان پروازی، اطفاء حریق و سایر موارد که در رونق و درآمدزایی بالا برای استان حایز اهمیت است، از دیگر موارد مهمی هستند که باید برای تحقق آنها از ظرفیت‌های فرودگاه استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صنعت هوانوردی آمبولانس هوایی تهران مشهد مقدس سازمان هواپيمايي كشوري فرودگاه خرم آباد فرودگاه خرم آباد استاندار لرستان کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب