Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@04:36:15 GMT

لومینیرز دندان در جنت آباد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۱۱۲۰

مقدمه

لومینیرز‌ها یکی از گزینه های متعدد موجود در روکش های جنس چینی دندان به شمار می روند که به دلیل ویژگی های بسیار نازک بودن و عدم نیازشان به آماده سازی و همچنین استحکام استثنایی و دوام بی‌نظیرشان، به یک انتخاب محبوب، برای کسانی که می خواهند لبخندی زیبا را به خودشان هدیه بدهند، تبدیل شده اند. ما در ادامه‌ی این مقاله همانطور که از عنوان مشخص است قصد داریم به معرفی مرکز تخصصی دندانپزشکی روشا، یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی انجام لومینیرز دندان در تهران بپردازیم اما قبل از آن اجازه دهید که ببینیم لومینیرز دندان چیست؟

لومینیرز دندان چیست و چه تفاوتی با روکش های سنتی تر مثل لمینت دارند؟

لومینیرز های دندان برندی از روکش های دندانی هستند که نسبت به انواع سنتی ترشان نیاز به انجام مراحل آماده سازی کمتر و اعمال کارهای پیشرفته‌ی دندانپزشکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین همانطور که در مقدمه‌ی مقاله نیز به آن اشاره شد به آن ها اغلب "روکش های بدون نیاز به آماده سازی  نیز می گویند. برای ساخت این نوع روکش ها به جای استفاده از پرسلن، از کامپوزیت های سرامیکی نازک‌تر استفاده می شود؛ به همین دلیل این ها در مقایسه با انواع سنتی ترشان (مثل لمینت دندان) از دوام و استحکام کمتری برخوردارند.

مانند روکش های سنتی، دندانپزشکان از لومینیرز ها برای درمان دندان هایی که تغییر رنگ پیدا کرده اند و یا اشکالی نامناسب دارند، استفاده می کنند.

همچنین توجه کنید که لومینیرز‌ها همانطور که گفته شد نسبت به روکش‌های چینی سنتی تر نازک‌تر و کمی شفاف‌تر هستند و به همین دلیل، برای کسانی که دندان هایشان به شدت تغییر رنگ داده است، گزینه‌ی مناسبی نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه لمینت دندان می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت لمینت دندان

قرار دادن این نوع روکش ها نیز مثل انواع سنتی تیر آن ها نیازی به سوراخ کردن و یا استفاده از بی حس کننده‌ی دهان ندارد و همچنین اتصال و نصب آن ها بر روی دندان بدون استفاده از مته صورت می گیرد.

لومینیرز های دندان برندی از روکش های دندانی هستند که نسبت به انواع سنتی ترشان نیاز به انجام مراحل آماده سازی کمتر و اعمال کارهای پیشرفته‌ی دندانپزشکی دارند

معرفی مرکز تخصصی دندانپزشکی روشا، یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی انجام لومینیرز دندان در تهران

مرکز تخصصی دندانپزشکی روشا

کلینیک تخصصى دندانپزشکى روشا با همت و همکاری صمیمانه‌ی چند تن از بهترین دندانپزشکان با سابقه، کار خود را با هدف گردهم آوردن متخصصین مجرب و کاربلد به منظور ارائه‌ى خدماتی با سطح کیفیت بالا در تمامی حوزه هاى مربوط به دندانپزشکى آغاز کرد؛ که با تکیه بر اعتبار بالاى مسئولین آن در جامعه‌ی دندانپزشکی، این هدف از ابتدای راه اندازی این مجموعه حاصل شد.

از نکات و ویژگی های منحصر به فرد کلینیک روشا، می توان به انتخاب موقعیت مکانى مناسب این مرکز درمانی جهت دسترسی آسان مراجعین به آن اشاره کرد. همچنین با توجه به اهمیت موضوع فضای درمانی مناسب برای حفظ آرامش بیماران در طول روند درمان، در این کلینیک سعی در ایجاد فضایی آرام و زیبا با تفکیک بخش هاى درمانى به قسمت های جداگانه شده است.

 در کلینیک دندانپزشکی روشا تلاش بر این است که با بکارگیری کادری مجرب در کنار تیم پزشکى، موجبات و الزامات احترام و اطمینان خاطر بیماران همیشه فراهم باشد.

در انتها نیز می توان گفت در کلینیک روشا تمامی درمانهای تخصصی دندانپزشکی توسط بهترین متخصصان و جراحان دندانپزشک انجام می گیرد.

انجام لومینیرز دندان در مرکز تخصصی دندانپزشکی روشا

لومینیرز دندان در مرکز تخصصی دندانپزشکی روشا توسط گروهی از مجرب ترین و با سابقه ترین دندانپزشکان ایران صورت می گیرد و مواد سازنده‌ی روکش های لومینیرز نیز از بهترین مواد اولیه در آزمایشگاه های مجهز ساخته می شود تا که رضایت مشتریان عزیز به بهترین نحو ممکن جلب شود. 

ویژگی های منحصر به فرد نصب لومینیرز بر روی دندان ها در مرکز تخصصی دندانپزشکی روشا نسبت به دیگر کلینیک های دندانپزشکی به چه صورت است؟

روکش لومینیرز دندان پوسته و یا روکشی بسیار نازک به شکل دندان است که وظیفه دارد قسمت جلویی مینای دندان ها را بپوشاند. بیشتر لومینیرز ها همانطور که در بالاتر نیز گفته شد از کامپوزیت های سرامیکی ساخته می شوند، ماده ای بسیار بادوام و از نظر زیبایی شناسی دارای خواص بازتابی نور دندان های طبیعی. در کلینیک تخصصی دندانپزشکی روشا قبل از انجام شدن عمل نصب لومینیرز بر روی دندان ها، ابتدا متخصصان دندانپزشکی سایه ای از رنگ چینی را انتخاب می کنند که به بهترین وجه با رنگ دندان های شما مطابقت داشته باشد و یا اینکه لبخند شما را درخشان تر کند! سپس بعد از انتخاب کردن مناسب ترین روکش عمل نصب را انجام خواهند داد.

همچنین روکش‌های دندانی لومینیرز همانطور که می دانید بیشتر برای دندان‌هایی استفاده می‌شوند که بریده ‌شده اند، شکاف خورده اند، تغییر رنگ داده اند و یا اشکال غیر طبیعی دارند و آن ها ممکن است که گزینه‌ی درمانی ساده تری برای دندان هایی باشند که نیاز به پروتز ثابت و یا به اصطلاح crown دارند. به علت همین دلیل و همچنین ماهیت نازک لومینیرز ها، متخصصان مرکز روشا معمولا روکش های لومینیرز را فقط بر روی دندان های قدامی (جلوی) شما قرار می دهند.

درمان های دیگر مرکز تخصصی دندانپزشکی روشا

در ارتباط با دیگر درمان هایی که در این کلینیک تخصصی دندانپزشکی انجام می شود می توان به درمان تخصصی ایمپلنت (کاشت دندان) اشاره کرد که مرحله ی اول آن که کاشت ایمپلنت می باشد توسط متخصصان لثه و ایمپلنت و یا متخصصان فک و صورت که جزو بهترین های ایران به شمار می روند، انجام می شود و مرحله‌ی دوم آن نیز که پروتز دندان می باشد، توسط متخصصان پروتز انجام می شود. همچنین در ارتباط با انواع دیگر درمان های دندان پزشکی این کلینیک نیز می توان گفت که ارتودنسی در این مرکز درمانی توسط متخصصان مجرب ارتودنسی و سایر درمانها نیز اعم از عصب کشی، پر کردن، کشیدن دندان، جرم گیری و غیره توسط بهترین و باسابقه ترین دندانپزشکان به شما عزیزان ارائه خواهد شد.  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران جامعه جرم درمان زیبایی بر روی دندان آماده سازی انواع سنتی دندان ها روکش ها سنتی تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور