Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی ۲ بر ۱ تیم شهدا بابلسر مقابل چوکا تالش در ورزشگاه سردار شهید کاظم علیزاده بابلسر به پایان رسید.

نیمه اول بازی علیرغم برتری تیم شهدا بابلسر، گلی در بر نداشت.بازیکنان تیم بابلسر با دوندگی و آمادگی بدنی بالا، فشار زیادی در این نیمه بر روی دروازه اشکان توانا سنگربان چوکا ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی نظرمحمدی سرمربی چوکا در اواخر نیمه اول به دلیل اعتراض به داور از مسابقه اخراج شد که پس از این صحنه نیز به دلیل اعتراض مجدد نظرمحمدی، بازی دقایقی متوقف شد.

هنوز ۱۱ دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که پاس زیبای ابوالفضل آذرنوشان در عمق خط دفاعی چوکا را محمد شاملی هافبک چپ جوان شهدا با حرکتی تند و تیز به گل اول بازی تبدیل کرد.

تیم شهدا بعد از این گل، فشار خود را بر روی دروازه چوکا بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه ۶۳ توسط ابوالفضل آذرنوشان به گل دوم دست یافت.

مانور جواد ابراهیمی در پشت محوطه جریمه، نظم خط دفاعی چوکا را به هم زد. پاس زیبای او را احمد کیا با ضربه‌ای تک ضرب در محوطه ۶ قدم به ابوالفضل آذرنوشان سپرد تا این یکی با ضربه بیرون پای دقیق به تور دروازه تالشی‌ها بچسباند.

در دقیقه ۷۳ بازی، چوکا در پشت محوطه جریمه شهدا صاحب یک ضربه آزاد شد که میثم فردوسی مدافع پشت تاخته با پروازی بلند و ضربه سر گلزنی کرد.

شاگردان محمد قربانیان در روزی که شایسته برد بودند و در حد و اندازه‌های قهرمانی بودند به ۳ امتیاز ارزشمند دست یافتند. این اولین برد شهدا در مقابل چوکا تالش بود.

چوکا در بازی رفت امسال هم با یک گل پیروز شده بود. حاصل تقابل سال ۹۸ این تیم‌ها در لیگ ۲، تساوی ۲-۲ در بابلسر و پیروزی یک بر صفر چوکا در خانه بود.

شهدای بابلسر با کسب برد مقابل چوکا، ۲۶ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول گروه نخست لیگ ۲ باقی ماند ولی فاصله اش را با صدر جدول به ۳ امتیاز کاهش داد.

چوکا ۲۷ امتیازی با قبول این شکست صدر جدول را به شهرداری بندرعباس واگذار کرد.

شهرداری بندرعباس با پیروزی یک بر صفر خانگی دقیقه ۹۳ برابر نفت و گاز گچساران ۲۹ امتیازی شد.

رسول مقصودی، سید احمد مهدی زاده، سید احد شفیعی، جواد ابراهیمی، حمیدرضا بابایی، محمد شاملی، حامد حسن زاده، ابوالفضل آذرنوشان محمدجواد لورایی، امیرحسین رمضان زاده و احمد کیا، ترکیب اصلی تیم شهدا در بازی با چوکا بودند.

در دقیقه ۸۱ مهدی صالحی به جای محمد شاملی و محمد ایمانی به جای امیرحسین رمضان زاده وارد زمین شد.

علی بدخشانیان و محمد رجب پور هم به ترتیب در دقایق ۷۸ و ۹۳ به ترتیب به جای احمد کیا و حامد حسن زاده به زمین رفتند.
انتهای پیام/س

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته دوم فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده

پیکر مطهر  شهید سرافراز محمد شفیع فیضی زاده از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز پس از ۴۱ با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080075 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد