Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ما شهردار را با یک نگاه تخصصی انتخاب کردیم. ما اگر دنبال بده بستان‌های سیاسی بودیم، انتخاب افراد دیگر ممکن بود برای بعضی از اعضای شورای شهر بهتر باشد. یکی از ویژگی‌های زاکانی این است که با کسی بده بستانی ندارد. علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص وجود گمانه‌هایی درباره طی نشدن فرایند‌های قانونی در انتخاب شهردار پایتخت به میزان گفت: به نظر من همه این گمانه‌ها اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن نکته‌ای که مطرح می‌شود در مورد آن نامه‌ای است که از سازمان اداری و استخدامی استعلام شده است. درباره آن معاونتی که آن نامه را زده گفتند این در شرح وظایف آن معاونت نبوده است. اما اینکه این موضوع درست است یا نه، به هیچ عنوان رد نشده است. ورودی‌های مختلفی برای انشای حکم شهردار وجود داشته که همه آن‌ها در جای خودش وجود دارد و از حدود اختیارات وزیر کشور بوده است. موضوع مدیر سیاسی بودن و هم ترازی‌اش با هیات وزیران و موارد دیگر که بحث ارتقای شغلی را از ارتقای شغلی حرفه‌ای کاملا جدا می‌کند، همه این‌ها مواردی است که وجود دارد. من هم انشاالله ظرف چند روز آینده یک مصاحبه کاملی درباره این قضیه خواهم داشت. موارد حقوقی مربوط به این موضوع درحال آماده شدن است که من هم به همان موارد استناد خواهم کرد تا دوستان بتوانند از آن استفاده کنند.
وی در پاسخ به اینکه چرا شورای شهر برای روشنگری درباره این موضوع دیر وارد عمل شد گفت: نه اینطور نیست. چون وقتی متن را مطالعه می‌کنیم خود متن موید قضیه است. بعد از این همه وقت به یکباره چنان بحث‌هایی مطرح می‌شود و یک کار ساده حقوقی تبدیل می‌شود به یک حربه‌ای برای اینکه از اساس کل حکم مربوط به انتخاب شهردار را زیر سوال ببرند. من احساس می‌کنم همه این‌ها شانتاژ‌های تبلیغاتی است که بعضی‌ها می‌خواهند از آن استفاده ببرند.   بیشتر بخوانید: منتظر گزارش شهردار درباره پیشرفت کار‌ها هستیم
سخنگوی شورای شهر تهران درواکنش به اینکه در بعضی محافل گفته می‌شود بهتر بود از اول شورای شهر برای انتخاب شهردار سراغ گزینه‌ای بی شبهه و حاشیه می‌رفت اظهار کرد: حتما سلیقه اعضای شورای شهر از جنس سلیقه‌ها و داده‌هایی بود که آن را در زاکانی می‌دید. البته خیلی از افراد خوب وجود داشتند که ما می‌توانستیم به آن‌ها رای بدهیم. ما احساس کردیم این کژکارکردی‌هایی که در شهر تهران وجود دارد و بار‌هایی روی زمین مانده توسط یک آدمی می‌تواند برداشته شود که از این جنس باشد. اگر یک روز از صبح تا شب همراه آقای زاکانی باشیم کیفیت کار ایشان معلوم خواهد شد. استدعای من این است که دوستان خبرنگار یک روز با شهردار تهران همراه شوند و ببینند چه اتفاقاتی می‌افتد و چقدر بار روی زمین مانده را ایشان و گروه همراهشان باید بردارند و یک انرژی عظیمی را باید مصرف بکنند. هرکسی توان برداشتن چنین باری را نداشته است.
نادعلی در پاسخ به اینکه منتقدان مدعی هستند انتخاب زاکانی برای شهرداری تهران نتیجه یک بده بستان سیاسی بوده گفت: حتما این ادعا غلط است. حتما ما شهردار را با یک نگاه تخصصی انتخاب کردیم. ما اگر دنبال بده بستان‌های سیاسی بودیم خیلی از کسان دیگر را اگر انتخاب می‌کردیم ممکن بود برای بعضی از اعضای شورای شهر بهتر باشد. یکی از ویژگی‌های زاکانی این است که با کسی بده بستانی ندارد. اصلا مشکل ایشان هم همین است. خیلی از کسانی هم که ناراضی می‌شوند برای همین است که بده بستان چندانی میان او و سایر افراد اتفاق نمی‌افتد.   انتهای پیام/ برچسب ها: علیرضا نادعلی شورای شهر تهران شهردار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا نادعلی شورای شهر تهران شهردار انتخاب شهردار سخنگوی شورای شورای شهر شهر تهران بده بستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی