Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری تالش گفت: به دلیل شیوع سویه جدید کرونا امیکرون، تمهیدات بهداشتی در ناوگان حمل‌ونقل این شهر بیشتر شده است.

اسحاق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در همه‌گیری کرونا، استفاده از ماسک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی ضروری است و تاکسیرانان و مسافران تالش ملزم به استفاده از ماسک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه رانندگان تاکسی نباید مسافران بدون ماسک را سوار کنند، افزود: بازرسان سازمان حمل‌ونقل شهرداری تالش به صورت مستمر در حال گشت‌زنی در سطح شهر هستند؛ در صورت مشاهده تاکسیرانان فاقد ماسک ابتدا به آن‌ها تذکر می‌دهند و اگر تخلف تکرار شود، با هماهنگی پلیس راهور علاوه بر جریمه، رانندگان به کمیته انضباطی سازمان فراخوانده می‌شوند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری تالش با بیان اینکه تمام رانندگان حمل‌ونقل عمومی موظف به تزریق واکسن کرونا هستند، تصریح کرد: تاکسیرانان باید به نوبت سه دوز واکسن کرونا را تزریق کنند و در صورت نداشتن کارت واکسن، سازمان حمل‌ونقل شهرداری تالش از فعالیت رانندگان جلوگیری کرده و هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه نمی‌کند.

وی تاکید کرد: با شیوع سویه امیکرون و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، رانندگان تاکسی به منظور حفظ سلامت خود و دیگران و رعایت فاصله اجتماعی باید حداکثر سه مسافر سوار کنند و این مهم به اطلاع تاکسیرانان رسیده است.

قربانی با تاکید بر اینکه رانندگان تاکسی هنگام سوار و پیاده کردن مسافران باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، تاکید کرد: به زودی منشور اخلاقی مجدد به رانندگان تاکسی ابلاغ می‌شود و همه آنها باید موارد اخلاقی و الزامات بهداشتی را در حمل‌ونقل عمومی رعایت کنند.

وی افزود: در ناوگان سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرداری تالش، حدود ۳۰۸ دستگاه تاکسی شهری، ۷۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم و ۶۹ دستگاه تاکسی خطوط زیر ۲۰ کیلومتر درون شهری فعال است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و دارای چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 558536

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر تالش شهرداری تالش سازمان حمل ونقل مسافر رانندگان تاکسی رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا امیکرون گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رانندگان تاکسی حمل ونقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی ظهر شنبه با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در این جلسه تأکیدات بودجه ۱۴۰۳ و کنترل و پیشرفت پروژه‌های سال جاری مورد بررسی قرار گرفت

وی افزود: درباره واگذاری بخشی از یکی از پروژه‌های مشارکتی نیز بحث و تبادل نظر شد، همچنین درباره تسویه بخشی از مطالبات بانک شهر بابت اوراق مشارکت در شهرداری بررسی لازم انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه میزان اوراق مشارکت سال گذشته که در سال جاری محقق می‌شود، ۲,۹۰۰ میلیارد تومان است که بخش زیادی از آن با تعهد ۱۰۰ درصد شهرداری و بخشی با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت است، تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان از این اوراق مربوط به خرید اتوبوس با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت، ۶۰۰ میلیارد تومان هم با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت و ۲ هزار میلیارد تومان با تعهد ۱۰۰ درصد شهرداری اصفهان است.

نورصالحی ادامه داد: ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت سهمیه سال ۱۴۰۲ است که در ۱۴۰۳ محقق می‌شود و تمام این اوراق برای زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهر اصفهان از جمله خرید اتوبوس و واگن‌های مترو هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: پروژه‌های سال جاری که در مرحله عقد قرارداد یا تهیه طرح است، تا پایان خرداد سال جاری نهایی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان در سال جاری چند قرارداد در حال اجرا است که امیدواریم در زمان مقرر به اتمام برسد.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان، گفت: برای تعیین بهره‌بردار این مرکز برای اینکه مکمل سالن اجلاس تهران باشد و تحت بهره‌برداری برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی باشد، مذاکراتی با محوریت استانداری و معاونت ریاست جمهوری در حال انجام است و تا دو ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر 6089907

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند