Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر صندوق کارآفرین امید لرستان از پرداخت تسهیلات تا سقف ۴ میلیارد تومان توسط صندوق کارآفرین امید برای طرح‌های کوچک و زودبازده در مناطق روستایی و عشایری خبر داد.

مهندس دالوند در دیدار با سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: تمام تمرکز صندوق به‌صورت تخصصی بر تولید و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری بوده و عمده اعتبار در بخش کشاورزی هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات شما تداعی‌گر فعالیت‌های جهاد سازندگی در مناطق روستایی و عشایری در اوایل انقلاب است از تعامل و همکاری خوب صندوق کارآفرینی امید با سازمان جهاد کشاورزی لرستان تقدیر کرد.

سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز در این دیدار اظهار کرد: در زمینه کشت گیاهان دارویی این صندوق مبلغ ۴ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: در شهرک دامپروری سراب کی شهرستان چگنی ۱۵۶ واحد گاوداری وجود دارد اما فقط ۱۰۰ واحد آن با ۲۲۰۰ رأس دام سنگین فعال است و روزانه ۱۵ تن شیر تولید می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: ۵۶ واحد دیگر این شهرک دامپروری به فاز تولید نرفته است، طی مذاکرات انجام شده مصوب شده است مبلغ ۳۱ میلیارد تومان جهت فعال‌سازی این واحدها تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صندوق کارآفرینی امید جهاد سازندگی انقلاب جهاد كشاورزي سازمان جهاد کشاورزی لرستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها