Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی در روزهای پایانی سال، ساعت کاری شعبه‌های بانک دی در سراسر کشور افزایش یافت. به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و در راستای تکریم و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی، تمامی شعبه‌های بانک دی در تهران و سایر استان‌ها از روز شنبه چهاردهم اسفند ماه لغایت روز شنبه بیست و هشتم اسفند ماه تا ساعت ۱۶ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، شعبه‌ها بانک دی در بازه زمانی تعیین شده در روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۶ و در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۵ آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.

مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می‌توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک (دی جت) دریافت کنند.

همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه‌روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک بانک دی دی کارت دی نت دی جت بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت