Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:52:14 GMT

۵۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان ایلام توزیع شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۵۹۶۶

۵۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان ایلام توزیع شد

گروه استان‌ها - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام از توزیع ۵ هزار و معیشتی بین نیازمندان ایلام در آستانه عید نوروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازایلام، محمد زارع  عصر امروز در جمع خبرنگاران از توزیع 5 هزار و  معیشتی بین نیازمندان ایلام در  آستانه عید نوروز خبر داد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: این بسته‌های معیشتی برای تامین سفره عید نوروز نیازمندان بوده که شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات، ماکارونی تن ماهی، قند و شکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته زارع تمام تلاش مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام بر آن است تا در سفره شب عید این افراد کمبودی احساس نشود.

وی خاطرنشان کرد: گستره توزیع بسته معیشتی کل استان ایلام خواهد بود و تقسیم آن توسط گروهای جهادی و بسیج مساجد خواهد بود.

تجلی همدلی مؤمنانه در میدان مواسات؛ 404 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنان توزیع شد25000 بسته معیشتی بین نیازمندان استان لرستان توزیع شدتهاتر بخشی از مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با نفت‌خام/ 200هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

سخن پایانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام آن بود که گفت: خدمت بی منت به افراد نیازمند و تلاش برای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و استقلال مالی آنان با ایجاد طرح‌های زود بازده از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام است که در سال آتی نیز این اهداف پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بسته معیشتی بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی