Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@04:46:16 GMT

قیمت روز ارزهای دیجیتال یکشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۶۵۰۶

قیمت روز ارزهای دیجیتال یکشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تعداد بیت کوین‌هایی که آخرین تراکنش آن‌ها بین ۶ تا ۱۲ ماه پیش بوده است با کاهش چشمگیری رو به رو شده و  تعداد بیت کوین‌هایی که آخرین تراکنش آن‌ها بین ۱ تا ۲ سال پیش بوده هم با کاهش چشمگیری رو به رو شده است. می‌توان از این ۲ پارامتر این برداشت را داشت که سرمایه گذارهای کوتاه مدت رو به کاهش و سرمایه گذاران میان مدت رو به افزایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قیمت روز ارزهای دیجیتال یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۱۹.۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۱۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۱۳.۶۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۹.۶۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۴۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در نهم اسفند را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان) بیت کوین ۳۷,۹۳۸ ۱,۰۱۸,۱۵۵,۱۱۵ اتریوم ۲,۶۱۲ ۷۰,۰۱۰,۸۷۳ تتر ۱ ۲۶,۷۴۴ بایننس کوین ۳۶۲ ۹,۶۹۱,۱۴۷ ای یو اس دی کوین ۰.۹۹ ۲۶,۷۲۱ ریپل ۰.۷۲ ۱۹,۳۳۲

انتهای پیام/

کد خبر: 1131595 برچسب‌ها ارز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ارز ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین

به گزارش قدس آنلاین، درجریان نشستی با فرماندهان ارتش نظامی روسیه درمورد جنگ اوکراین، «والری گراسیموف» (Valery Gerasimov) مسئول عملیات این جنگ، گزارشی به سرگئی شویگو ارائه کرد.

وزیر دفاع روسیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سرعت مورد نیاز ( در عملیات) تهاجمی، لازم است تا حجم و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی ارائه شده به نیروها افزایش یابد.

روسیه تاکنون یک پنجم از خاک اوکراین را تحت کنترل خود دارد و طی هفته های اخیر پیشرفت هایی در مناطق شرق اوکراین داشته است.

گفتنی است؛ درحالی وزارت دفاع روسیه از صدور دستور افزایش تسلیحات نظامی به جبهه های جنگ با اوکراین خبر می دهد که طی هفته های اخیر کنگره و کاخ سفید بسته کمک های نظامی ۶۱ میلیارد دلاری به کی یف را تصویب کرده و پنتاگون نیز از کمک جداگانه ۶ میلیارد دلاری دیگر به اوکراین خبر می دهد.

ر ئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال